22.01.2012

Supercalifragilisticexpialidocious

Forrige helg var super, denne helga har vært super og livet er supert! Har man ei skikkelig stor bølge, må man bare surfe den så lenge den varer. Alle vet at den vil ta slutt, men man må utnytte farta mens man har den i stedet for å ta sorgene på forskudd. Dere vet; leve i nuet!!

søøøøte

freeeia

Forrige helg var det ski, matte og volleyball, alt sammen med Martine, og dessuten fikk jeg orden på alle tankene mine. Denne helga var det film med Martine og påmelding til festival. Jeg fikk lest ei bok, jeg er rimelig ajour med lekser og i morges snakka vi med en av tremenningene våre i New Zealand! Skype er så smart! Familie betyr veldig mye for meg, og det å holde kontakt med dem rundt i verden er superdupert. I tillegg til dette, fiksa og triksa jeg med en av sangtekstene mine, bloggen surfer på ei like stor bølge som livet mitt, og folk rundt meg har store hjerter. La oss håpe alt bølga er lang, for man fortjener det i blant, eller hva?

Hva slags bølger surfer dere på for tida?

Siv
xxx

/Bildene er med fordi jeg aldri fikk publisert dem, og fordi disse to gjør meg varm om hjertet.

53 kommentarer:

  1. Er så utrolig bra når man føler at alt er helt supert! Jeg surfer på en ganske avslappet bølge, har vært lite lekser i det siste, og ting er egentlig ganske supert her å! Likte bildene, supersøte! :)

    SvarSlett
  2. åh, nå fikk eg lyst te å se mary poppins!

    / tusen takk :)

    SvarSlett
  3. SV: Det er så morsomme spill :) Digger de :D

    SvarSlett
  4. Så kjekt å lese at du har det så bra :D surfer på både vennebølgen, skolebøkgen og kjærestebølgen, liver smiler :D

    SvarSlett
  5. Så fint at du har det bra! og kjempesøte bilder <3

    SvarSlett
  6. Litt variert egentlig :) Kjempefine bilder :D

    SvarSlett
  7. Så fint at du har det bra :) Surfer egentlig på en veldig bra bølge jeg også. Og det må man jo bare like!

    SvarSlett
  8. Familie er veldig viktig for meg og, i sommer skal jeg besøke resten av familien- kan ikke vente!
    Surfer venne- og skolebølgen, hihi :)

    SvarSlett
  9. Gjør meg glad å høre, Siv <3 Bildene var råsøte da! :-D Selv surfer jeg på noe som ser ut til å kunne bli ei veldig bra bølge, så jeg venter i spenning ;-)

    SvarSlett
  10. Surfer på bra bølger her, snart vår, snart ut å reise og fine januardager. Så søt kanin hehe

    SvarSlett
  11. Så godt å høre da, Siv :D
    Selv har jeg vel levd på en rosa sky helt siden jeg flyttet til paradiset. Selvfølgelig noen nedturer en gang i blant, men slik er jo livet ;)

    SvarSlett
  12. Så herlig, Siv! Ikke tenk på at det kommer til å ta slutt, nyt så lenge det varer <3

    SvarSlett
  13. Håper snart jeg kan få en slik bølge!! Men akkuratt nå er det en ok bølge..

    Ja, den som fant opp skype skulle hatt blomster i posten HVER dag!

    SvarSlett
  14. Herlig! Godt å høre at du har det bra :D

    SvarSlett
  15. Skype er bra! : )
    Fine bilder og søte dyr! :)
    Surfer også på en bra bølge! :) Holder på med grunnkurset til mopedlappen, fyller 16 neste månde og er mye med venner :))

    sv: ja er jeg som har tatt bilde :)

    SvarSlett
  16. Sykt fine bilder!

    Jeg er på den bølgen at jeg har begynt å gått i søvne, jeg er alltid sent ute når det er noe, jeg ligger litt bakpå med leksene denne uka, og jeg har IKKE lest en bok, selv om dette var noe jeg skulle blir ferdig med innen imorga. Dessuten har vi mye prøver, innleveringer og fremføringer på skolen. I tillegg til det har jeg nesten aldri noe å ha på meg.. Ellers så har jeg jo det bra med vennene da ;) Ja, også er det alltid sånn at når jeg faktisk begynner på leksene - kommer mamma å sier at nå MÅ jeg gjøre noe fornuftig; "Støvsug og vask huset du Katarina", "Heng opp klær", "Rydd benkene", "skrell poteter" osv..

    // Vi spiser ALLTID pizza og/eller taco på fredager og lørdager! Med mindre vi ikke er hjemme elns.. :p

    SvarSlett
  17. Sv: tja, Ami er bare 3år gammel, så hun er ikke akkurat voksen heller :)

    Så fin kanin og hund! Jeg er på pakkebølgen for tiden, dra bort onsdagen som kommer, ellers er det bare avslapping, venner, kjæreste og skole-bølgen.

    SvarSlett
  18. Surfer på en stor og god en jeg òg! :D Nyt! :)

    SvarSlett
  19. Nyt det :) Og for noen fine dyr!

    SvarSlett
  20. Koselig innlegg.=) Et sånt innlegg man smiler av!:)
    Håper bølgen er super lang!
    SV;Takk:) Det er hun!
    Vi fikk tips om fra en arbeidskollega av søsterne min om at det. Så vi tenkte at det ville være fint å adoptere når vi først skulle skaffe oss katt:)

    SvarSlett
  21. En herlig følelse du beskriver altså =) Jeg sier også; nyt det ;) Og for noen flotte bilder! Tror noe av din positivitet nettopp smittet over på meg, hihi.

    SvarSlett
  22. Awwww så bra at du har det bra :D
    Jeg har nok ikke noe å bølge å surfe på nå :( Men venter på en :)

    SvarSlett
  23. kjekt å høre at du har det supert :D jeg for min del er litt sliten for tiden...

    SvarSlett
  24. Ja, der sa du det. Man må surfe på bølgen mens man kan :D Jeg surfer på den gode jeg også!

    SvarSlett
  25. Så deilig å høre at du har det så bra da!:) Jeg vet ikke helt hvilken bølge jeg surfer på, føles som jeg ligger å dupper på stedet hvil og venter på en bølge:P hehe

    SvarSlett
  26. Det er sant det du skriver.

    Har vore sjuk sidan onsdagskveld så eg har ikkje orka synet på dataen sidan, men eg har kommentert blogginnlegga dine eg har gått glipp av :D

    SvarSlett
  27. Så herlig å høre! Jeg har det utrolig bra for tiden, jeg også, håper det varer leeenge!

    xx TraN

    SvarSlett
  28. fine bilder!
    godt og høre:D med meg veit jeg ikke.. er veldig opp og ned jeg.. så de må være store!!

    SvarSlett
  29. åå, høres helt fint ut! jeg henger på jobbølgen jeg. en slitsom bølge forsåvidt..

    SvarSlett
  30. Det høres virkelig ikke galt ut! :D
    Jeg er der at jeg føler jeg ikke har tid til noenting ><

    SvarSlett
  31. Det er helt sant :) man burde bli flinkere til det..leve i nuet og carpe diem!!

    SvarSlett
  32. så koselig, siv :) jeg lever som jeg lever og har det ganske så bra :D
    //da blir det video i løpet av uka :D

    SvarSlett
  33. Duuu er super! Lurer på hvordan det hadde vært å Skypa med deg;) Gleder meg til å høre deg opptre live jeg! Her er det desverre ikke mye nytt i bølgene.. Behandling, behandlig, behandling. Pengene flyr!!

    SvarSlett
  34. Godt å høre!
    Jeg vet ikke helt hviken bølge jeg surfer på, jeg. Er nok veldig opp og ned.

    SV: Sant, sant.
    Bilder kommer i morgen :-D

    SvarSlett
  35. For noen søtinger! Høres ut som om du har vært hakket mer effektiv enn meg! Livet mitt er nemlig ganske rolig for tiden :p

    SvarSlett
  36. SV: Selvsagt kan man gratulere ;) Tusen takk Siv :)

    SvarSlett
  37. Du har virkelig en internasjonal familie, så det er godt dere klarer å holde kontakten. Skype er så smart! :)

    SvarSlett
  38. Fine bilder og så søte:) Jeg er i blanding modus fortiden litt skei og glad, alt på en gang:)

    SvarSlett
  39. Så koselig å høre at du har det så bra for tiden! Selv har jeg litt blandet modus for tiden.. hehhh. Søte bilder! Enig i at vi må leve i nuet:-)

    SvarSlett
  40. Så bra at du har en god bølge for tiden, Siv :)
    Jeg er en blanding av avslappa bølge og stressa, for jeg blir stressa over at jeg er så avslappet når jeg egentlig har endel jeg bør gjøre :P

    SvarSlett
  41. Jeg er jammen ikke helt sikker på nøyaktig hva slags bølge jeg er på for tida, men det er iallefall en god en! :D

    SvarSlett
  42. tiende klasse bølgen, :(

    SvarSlett
  43. håper bølgen du surfer på varer evig lenge, det fortjener du. At bloggen også surfer bra er vellfotjent, 17 år og en fantastisk blogg. så koselig å prate med familien da, og jeg er helt enig i det å holde kontakten. jeg har familie i spania og usa.
    veldig søte bilder du har lagt med også, nydelige dyr.
    Vet ikke helt hva slagt bølge jeg surfer på, ikke blogg bølgen hvertfall, hehe, men livet er gennerelt veldig bra må jeg si.

    SvarSlett
  44. Så flott bølge da Siv, min er litt opp og ned.. absolutt enn godbølge, men en litt uviss en.. der man er ved et veiskille og ikke helt vet hva som venter rundt neste sving :-)

    Kjempe glad på dine vegne - og skjønner godt de fine bildene og skapningene gjør deg godt! :D

    SvarSlett
  45. Jeg er så enig med deg, det er viktig å tillate seg selv å være lykkelig, og å ta innover seg den gode følelsen, embrace it! =) Høres ut som du har hatt en herlig helg, superdeilig å være a jour, det finnes nesten ingen bedre følelse faktisk :-) Det som gjør meg lykkelig for tiden er gode venner og familie, og å være så heldig å få tilbringe tid med dem =)
    Tusen takk for koselig kommentar på maten vi laget, retten er også veldig god, try it! ;-)

    SvarSlett
  46. Så herlig :) Jeg må helt klart bli flinkere til å leve i nuet; er dessverre altfor glad i å planlegge ;)

    SvarSlett
  47. Fram til no har eg surfa på ei stressbølge, men no har eg berre ein dag igjen på skulen (ja EIN) så har eg helg (eller miniferie i fem dagar rettare sagt) og det trengte eg meir enn noko anna akkurat no. Berre tanken får bølga til å bli ein gladbølge!
    (Kjære Siv, eg må berre seie det, du er og blir min favorittbloggar. <3 Det er noko med heile opplegget som gjer meg GLAD! Og eg likar å vere glad!)

    SvarSlett
  48. SV: Det blir nok noen bilder gjennom uken når jeg kjeder meg på skolen! Og ja... penger går fort når det er salg og billig!

    SvarSlett
  49. Så fint innlegg! Jeg gleder meg på dine vegne, Siv. Du fortjener å surfe på en oppsving. :)
    Skype er så supersmart at jeg blir tussete av tanken. Elsk, elsk, elsk. :)

    SvarSlett
  50. så søt kanin og hund! særlig kanina, jeg hadde en kanin når jeg var mindre, og jeg syns kaniner er så herlige dyr ^^

    og jeg er glad for at du surfer på en så fin bølge! Det fortjener du så absolutt! <3 nyt det!

    SvarSlett
  51. DETTE innlegget likte jeg! Ble rett og slett glad av lese det. Synes det er fantastisk å høre at det går så fint med deg! Du fortjener en bølge like stor som en tsunami. Ps. loved the pictures <3

    SvarSlett