13.01.2012

Gavergavergaver!

gaver

kinder

gaves

Bursdag er greit, og siden min var bare noen dager etter jul, var det kanskje like greit at gavene kom litt spredt utover de første dagene i januar. Gudmor Marie kjøpte meg ei champagneflaske og forsikra meg om at den var alkisfri. Venninnene mine ga meg dette årets forbruk av Kindermaxi i tillegg til ei stilig strømpis og hårstikk. Og gjett hva som kom i posten her om dagen? Søteste Johanne sendte meg ei hel skattekiste! Og nå er det heeeelg, skigåing og masse snø, hurra!!

God helg!!!

Siv
xxx

38 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen på vel overstått søte! Heldig du som fikk et årsbruk av kindersjokolade.. Det vil jeg også ha!

    SvarSlett
  2. Det er litt kjedelig å ha bursdag så nært jul! Har i Februar selv, og kunne egentlig tenkt meg litt mer avstand.. Men, men, er greit å ha bursdag så tidlig på året i allefall! :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med dagen som var!!

    Sv: Oi, det skjønner jeg ikke hvordan går an! Hvilken film var det da? :p

    SvarSlett
  4. Moro med fine gaver og kindersjokolade er jo bare yummi!!! :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med dagen som var! Superfine gaver :D

    SvarSlett
  6. Gaver og bursdag er så kjekt! :) Kos deg masse i helga :)

    SvarSlett
  7. SV: Takk Siv :) LIKER selv :P

    SvarSlett
  8. Fin blogg! Ha en god dag videre :)

    Håper du kommenterer min blogg :)

    SvarSlett
  9. Så heldig! :D , gleder meg selv til bursdagen min i Februar :)

    SvarSlett
  10. åååh, elsker kindermaxi :D <3

    SvarSlett
  11. Morsomt da :D
    Wæææ, kinder maxi <3 <3

    SvarSlett
  12. KINDER MAXI *hjartehjarte*

    Det er gøy med pakkar :)

    SvarSlett
  13. KINDERMAXI<3

    SV: Orkidèer er nydelige(:

    SvarSlett
  14. Hipp Hurra! :) Åhh..nå fikk jeg lyst på kinder!

    SvarSlett
  15. Kult, ja det er jeg (burde vel nesten være det hvis det er fra Mcneil våpenskjoldet) ;) Vincere vel mori er vel egentlig det som står på selve crestet da :)

    SvarSlett
  16. Så gøy! Kos deg med skitur i helgen, din heldiggris :D

    SvarSlett
  17. Så heldig du er! :) Grattis med dagen på etterskudd!

    SvarSlett
  18. Grattis på etterskudd:) Bursdag er aldri feil:) hihi

    SvarSlett
  19. alltid moro med gaver selv om gaven ikke er spesielt stor synes jeg :-) gratulerer med dagen, håper den har vært fin :-)

    SvarSlett
  20. Kinder Maxi!! God helg til deg også, kos deg på ski!

    xx TraN

    SvarSlett
  21. Herlig med gaver, og ja helt greit når de kommer litt spredt utover :) Kos deg masse!

    SvarSlett
  22. Så koselig at du fikk gavene litt på etterskudd da :) og ikke minst; gratulerer med overstått dag! :)

    SvarSlett
  23. SKISKISKISKISKISKISKISKISKISKISKISKISKI? endelig noen som liker skigåing :)

    Kos deg i helga! ♥

    SvarSlett
  24. mange fine og gode gaver du fikk, og det er jo aldri feil å få de litt spredt, alltid gøy med gaver:) ønsker deg en god helg søta, og kos deg masse med snøen:) personlig er jeg veldig glad vi ikke har snø;)

    SvarSlett
  25. Så utrolig fint perlesmykke :) Kinder maxi <3 Gratulerer med dagen på etterskudd frøken;)

    SvarSlett
  26. Heldig du er :) Gratulerer med dagen på etterskudd :)

    SvarSlett
  27. så koselig med gaver :) ååh likte kinder'n :D god helg søteste! :)

    SvarSlett
  28. Så mange gøye gaver :D God helg :D

    SvarSlett
  29. Så fine gaver :) Kinder maxi er jo en av de beste sjokoladene, så jeg kjente jeg ble litt misunnelig nå!

    SV: Hehe. Takk for det :) Lagde den på nettet.

    SvarSlett
  30. NAM kinder maxi er så digg!!

    SvarSlett
  31. åååh, nam!!! kinder maxi! det er godt, hihi! :) og bra at champisen er alkoholfri (Y) that's the way to go!

    SvarSlett
  32. Gaver er nå gøy uansett :) Kinder maxi er så godt! :D

    SvarSlett
  33. Kinder maxi, naaam! ahah heldi du e! : D

    SvarSlett
  34. Heldig du er Siv, men de er heldigst av alt som har deg i livene sine ;)

    SvarSlett