14.01.2012

Skitur

trees

tree

skiing

Takk til fineMartine som joina meg i snøværet. Vi spente på oss skiene, også tok vi veien fatt. Vi gikk oppetter veien, helt til vi kom til lysløypa. Det var rimelig mørkt noen plasser, for det var visstnok ikke gatelys hele veien opp (noe vi burde vite, som har bodd her hele livet). Men da vi kom til marka, var det lys nok i massevis. Også den fine stjernehimmelen når snøskyene ikke gjemte de blinkende lysene! Vi snakka om løst og fast og gikk ned igjen da vi ikke orka å gå mer. Eller, egentlig var det fordi det er så innmari tungt å gå når det klabber. Fin treningsøkt med lek i snøen! Jeg skulle ønske de ikke meldte regn og varmt vær denne uka...

Siv
xxx

38 kommentarer:

  1. Du er så søt du, Siv :-)

    Trodde ett lite øyeblikk at du hadde skriften Motionocean printet på skiene dine :D Koselige bilder, så veldig fint ut..

    SvarSlett
  2. Hvor var dette? Hadde tenkt meg på ett par fjellturer tidlig på høsten før det ble for kaldt, men vi fikk litt problemer ettersom det gikk så få busser, så vi måtte utsette det til våren :(

    Hadde jeg hatt ski her, ville jeg vurdert en skitur (selv om jeg egentlig ikke liker ski :D). Det er jo litt koselig med en fin tur.

    SvarSlett
  3. ser så gøy ut å gå på ski. jeg har ikke gjort det siden ungdomsskolen, men nå ønsker jeg meg faktisk langrenn ski igjen!:)

    SvarSlett
  4. Herlig! Det kan være gøy å stå på ski, selv om det er sjeldent jeg gjør det. Håper værmeldingen er feil og at skiføret holder seg litt til :)

    SvarSlett
  5. Wow, så vakre bilder.. håper du hadde ein kjempefn tur og at lørdagen din blir fin!! :)

    SvarSlett
  6. Elsker å gå på ski så du var knall heldig! :)

    SvarSlett
  7. Sinnsykt mye snø dere hadde! koselig med slik skitur!:)

    SvarSlett
  8. Så kos! jeg vil også gå på ski!!!

    SvarSlett
  9. kaldt, men koselig var det nok :D skal snart på slalom gruer meg kjenner jeg :p

    SvarSlett
  10. Så utrolig koslig :D

    SvarSlett
  11. så utrolig fine bilder, og ikke minst koselig:) jeg liker å gå/stå på ski, jeg bare liker ikke snøen utenfor huset. liker å kunne reise til snøen når jeg har lyst å besøke den, og den trenger ikke besøke meg;)

    SvarSlett
  12. Å, det så veldig koselig ut! Jeg elsker å gå på ski, før konkurrerte jeg faktisk

    SvarSlett
  13. Åå, nå fikk jeg skikkelig lyst til å ut å gå på ski! :D

    SvarSlett
  14. Flink du er:) Er ikke noe særlig skiperson. hehe

    SV;hehe, ja. :) Mye fint iløpet av våren 2012 værtfall!

    SvarSlett
  15. Skitur ja.. det har jeg ikke gjort siden påska i fjor! Jeg syns det er kjekt med varmere tider og regn jeg. Har aldri vært noen fan av vinter, snø og aktiviteter som inneholder det.

    SvarSlett
  16. var selv på årets første (og siste, for jeg drar tilbake til Frankrike i helga) skitur i dag, utrolig herlig! er ikke mye snø å skryte av i oslo da, så der hvor det faktisk er preparert så er det jo veldig mange folk, men det gjorde ikke noe for meg, for jeg er ikke så flink uansett. men det er veldig gøy og ikke minst forfriskende å gå en tur på ski, en fantastisk treningsform!

    SvarSlett
  17. Så koselig :) Det er kos med skiturer, jeg synes de er mest koselige de som ikke lager bakovergli eller viser frem den alt for dårlige kondisen, haha

    SvarSlett
  18. SÅ deilig! Flotte bilder også <3

    SV: Så bra du liker det Siv. Gleder meg til å starte selv :D Takk for dine mattips :D

    SvarSlett
  19. Fikk litt lyst til å stå på ski, enda jeg egentlig ikke er så glad i det.. ;)

    Har du ett minne du vil dele her?:

    http://www.egedenne.com/2012/01/mitt-beste-minne.html

    SvarSlett
  20. Så fine bilder! Høres ut som en fin skitur!

    xx TraN

    SvarSlett
  21. Kjempeflotte bilder!! Ser ut som dere har kosa dere masse :) Fikk lyst til å gå på ski nå, jeg :)

    SvarSlett
  22. Så fine bilder :) deilig med en skitur!! Her er det ikke et fnugg av snø...litt av en vinter må jeg si....

    SvarSlett
  23. åååh, så koselig! :) jeg liker å gå på ski! og med bra folk blir det jo enda bedre! og fine bilder, med skikkelig vinterstemning! bra dere nyter snøen mens dere har det!

    SvarSlett
  24. Flink dere er! Høres sååå koselig ut å gå på ski, men jeg må ærlig innrømme å si at jeg hater å gå på ski :P

    SvarSlett
  25. Likte det første bildet skikkelig godt, det var kjempe fint!!

    Sv: Haha, da så :p Men den måtte jeg også få med meg! :p

    SvarSlett
  26. looks soooooo yummy, kind of jealous now :P

    SvarSlett
  27. SV: Håper du kom langt med skolearbeidet, Siv :) God søndag <3

    SvarSlett
  28. Det så fantastisk ut! :D

    SvarSlett
  29. Det ser kjempekoselig ut! Er ikke særlig glad i å stå på ski, men det hørtes likevel ut som en fin skitur. :) Og såå fint det første bildet var! :D

    // Jeg har ikke fått mail fra pyntmeg, nei!

    SvarSlett
  30. så koselig, fikk lyst til å stå på ski nå :D

    SvarSlett
  31. Så koselig, gleder meg bare mer til å dra på hytta & stå på ski, pluss kjøre snyscooter! Kjempe fine bilder åsså :)

    SvarSlett
  32. Nu fikk æ skikkelig løst å gå på ski! sprekinga :)

    SvarSlett
  33. Hadde veldig lyst å gå på ski igår, men været var ikke ideelt, så får heller gjøre det senere :-) Gleder meg til å ta med meg Tiko ut på fjellet, å la han få springe til han ikke klarer mer ^^

    SvarSlett
  34. Ååååh. Ski. Jeg ønsker meg ski. Og tid til å gå på ski. Jeg vil på ski!!! :D
    Så ut som en fin tur, altså. Håper været ikke ble så ille denne uken likevel. :)

    SvarSlett
  35. Jeg sitter i Bergen. Snur jeg på hodet kan jeg se ut av vinduet; regn, grå himmel og totalt is- og snøfri bakke.
    Jeg liker ikke en gang å gå på ski (dårlig nordmann, fy!), men nå fikk jeg plutselig veldig lyst til det :/ og :)

    SvarSlett
  36. Uff, hvor jeg hater langrennsski.. Men jeg savner snø da, for å dra i bakkene på blades.. ;o

    SvarSlett