21.01.2012

FestivalSiv

Da har jeg tatt motet til meg og meldt meg på. Som artist i rockemønstringa på årets festival. Jeg vet ikke egentlig hva jeg skal fortelle dere om, for jeg vet ikke helt hva slags tanker en kan finne inni dette hodet i dag. Det er mange tanker og ingen tanker. Men jeg skal iallfall opptre i slutten av mars!!






























Jeg har fått en del spørsmål fra venner som har sagt at jeg måtte bli med i år. Og jeg har veldig lyst. Kanskje husker dere at det ene nyttårsforsettet mitt er å ta så mange spillejobber jeg kan: Dette er jo en glimrende mulighet!! Planen er å spille tre sanger, der den ene er en selvkomponert sang, og lengre enn det har jeg ikke tenkt enda. Andre tanker har vært at jeg håper så mange som mulig stiller opp for å se på, sånn at jeg ikke ser ut som en tosk med to stykker foran scena. Det å snakke med (Mr. Fluffy) Svein oppklarte de spørsmålene jeg hadde, og jeg vet at det iallfall vil være én der. Jeg skal holde dere oppdatert!

Siv
xxx

/Bildet er linket

45 kommentarer:

  1. That's awesome!!!! You should put it on Youtube for the rest of us too :D

    SvarSlett
  2. Så utrolig kult! Du burde jo få noen til å filme sånn at du kan dele med oss! Har alltid hatt lyst til å være god i å spille eller synge, men har desverre ikke sånne talenter i det hele tatt..Men supert at du går for det du har lyst til! :)

    SvarSlett
  3. så braa! :D skal komme å se på dæ :-D

    SvarSlett
  4. Yay!Så bra Siv!
    SV;Helt enig med deg Siv:) Helgen er tiden for å slappe av og senke skuldrene litt. Kose seg med litt godt og annet som man ikke unner seg i hverdagene:)

    SvarSlett
  5. det blir bra!!! :D Æ må vel få forn å se på d :-P

    SvarSlett
  6. Woah! Lykketil, kjempekult at du tar steget!

    Du e no så snill, atte' !
    Jeg tenkte faktisk på å plassere deg i lenkelisten (sidemenyen), men latet meg liksom med det. Bra du nevte det! ^^

    SvarSlett
  7. Så spennende! :-D Det kommer til å bli knallbra, du er jo så flink Siv! :-D

    SvarSlett
  8. Åh så kult - det er klart du må sei ja!! hehe, det høres kjempe spennende ut :)

    SvarSlett
  9. Så spennende! Tøff er du;)

    SvarSlett
  10. Utrolig gøy! Du får sikkert mer enn bare to tilskuere. Spennende! :)

    SvarSlett
  11. så gøy, lykke til!

    SvarSlett
  12. Så utrolig spennende, Siv! :D Og knallbra at du griper muligheten, selv om det virker skummelt å stå på en scene foran masse folk. Som du sier er det jo en glimrende mulighet. Dette må du holde oss oppdatert på!! :D

    SvarSlett
  13. Dette blir spennende. Lykke til! (:

    SvarSlett
  14. Åh så spennende :) Det blir sikkert kjempemorsomt!!
    Sv: Du må jo se hele Løvenes konge...den er så fin og musikken er nydelig :)

    SvarSlett
  15. Råkult og ikke minst - kjempe spennende!

    SvarSlett
  16. Overstått? Bursdag i mars, skrev det. Hvis det var det du tenkte på :)

    SvarSlett
  17. Åh, så gøy! Lykke til i mars da, hehe! :D

    SvarSlett
  18. Åååå så gøøy! Lykke til! :))

    SvarSlett
  19. Gud å gøy! Håper det blir filmet og kommer hit :D

    SvarSlett
  20. Så gøy!

    // Ja, det er jo de mest naturlige fargene ;)

    SvarSlett
  21. That's Awesome,STOLT! Det høres gøy ut, :D

    SvarSlett
  22. ÅÅÅH herregud så gøy! DU ER FLINK! aaah, så kjekt for deg søte:)

    SvarSlett
  23. Så bra at du meldte deg på! :) Lykke til! :D

    SvarSlett
  24. SÅ utroooolig gøy - jeg heier alt jeg eier og har på deg!!! :D Helt suverent vennen min <3

    Tenk så moro det må være da..ahh..

    SvarSlett
  25. Høres kjempespennende ut!! :D

    SvarSlett
  26. så spennende da, og en kjempe mulighet til å promoterer deg selv, dette blir spennende. øsker deg masse lykke til når den tid kommer:)

    SvarSlett
  27. Åå, så spennende! :D Flott at du har meldt deg på!

    SvarSlett
  28. Wow, kult!!! og du som er så flink. Blir sikkert kjempebra!

    SvarSlett
  29. Så utrolig spennende <3 Hurra!

    SvarSlett
  30. Så gøy. Lykke til :D

    SvarSlett
  31. Så utrolig gøy og spennende! Du må nesten få noen til å filme deg, jeg vil se deg fremføre! Lykke til, søta!

    xx TraN

    SvarSlett
  32. Du ruuUUUuuuUUUuUler jo, Siv blir en hit! =D

    SvarSlett
  33. Jeeei så bra!!:) Det blir jo helt magisk!:D

    SvarSlett
  34. Yey! Så spennende, tøffe deg :)

    SvarSlett
  35. LYKKE TIL!! Stå på!

    SvarSlett
  36. Så utrolig sporty! Har deltatt selv 2 (3?) ganger, så det er bare å glede seg. Lykke til! :)

    SvarSlett
  37. sv: Gikk ut fra at det var RMR du skulle delta på? Det er RMR jeg har deltatt på med det tidligere bandet mitt, hvor jeg spilte synth/keyboard :)

    SvarSlett