05.01.2012

17årige Siv

Som 17 år er jeg 1700 kroner, enda ei stilig t-skjorte, tre vampyrbøker og ei fiin skrivebok rikere. Jeg fikk også nytt undertøy, sukkermat og ei stilig pastasauskokebok! Men jeg er ikke så materialistisk, så det som varmet mest var alle de fiiine ordene jeg fikk.

kort

books

tshirt

hheh

Som 17 er jeg nemlig 6 bursdagskort rikere. Det ene fikk jeg av fineStine, som også sendte meg et flaxlodd, er ikke det snilt?? Jeg fikk noen klemmer, men ikke fler enn at jeg klarer å telle dem. Dog ikke på ei hånd, så det er vel ikke synd på meg. Også fikk jeg over 100 gratulasjoner på facebook, og dere fikk meg til å smile med de fine kommentarene deres. Igjen, for det gjør dere jo alltid! Og som en liten takk for det, stikker en av dere i dag av med et gavekort på 400,- på pyntmeg.no. Og ved å trekke blant mange lapper, var det navnet til Mette jeg brettet ut! Hurra! Gavmild på min andre dag som 17, ikke dårlig. Bare synd jeg ikke kunne gi alle sammen en liten ting. Tusen takk for at så mange ble med, det var gøy, og det kommer en ny om ikke altfor lenge. Hjerte!

Siv
xxx

42 kommentarer:

  1. Så fint at bursdagen har vært bra! Det fortjener du ;)

    SvarSlett
  2. Gratulerar så mykje med dagen som var i går.
    Håpar at du hadde ein fin dag :)

    SvarSlett
  3. Så mye fint du fikk siv:)

    SvarSlett
  4. Heldig med gavekortene!:), er alltid greit med litt penger. Og snille venner du har:))

    SvarSlett
  5. Hurra for Siv! Bare ett år igjen nå ;) hehe

    SvarSlett
  6. så gøy da :D og gratulerer til mette! :D

    SvarSlett
  7. Så herlig! Gratulerer så mye med dagen som var :D Hurra!

    SvarSlett
  8. for ein fantastisk tskjorta :)

    / tusen tusen takk snille du!

    SvarSlett
  9. Høres ut som du fikk masse masse fint(:

    SV: Gleder meg MASSE<3

    SvarSlett
  10. Gratulerer med overstått! :D Bursdagskort er kjempekoselig, jeg (mamma) har tatt vare på alle mine siden jeg var bitteliten, og det er så fint å lese gamle hilsner og ord :)

    SvarSlett
  11. så mye fint du fikk deg siv! :D Hjertelig mange takk for kommentar på bloggen min, setter veldig pris på å ha deg innom og du er alltid velkommen tilbake! :D

    SvarSlett
  12. Så fine ting du fikk :D

    SvarSlett
  13. Gratulerer så mye med dagen som var i går! :D Da jeg ble 17 fikk jeg lyst til å bare grave meg ned for å vente på å bli 18.. 17 og 19 er vell de kjipeste alderne man kan ha.

    SvarSlett
  14. Gratulerer så masse med overstått da! :) Ingenting er bedre enn at du er fornøyd med dagen.

    SvarSlett
  15. gøy med bursdag:) og fine ting og ikke minst fine ord:) nå er det et år til neste gang;)

    //hehe, ja sant nok... men blir litt annerledes der, inn å stå på ski og ut i sol og varme etterpå, hehe:) men desverre så fikk vi ikke stått da.. men kult å endelig få se hvordan det så ut.

    SvarSlett
  16. SV: Aw! Tusen takk! =D - hehe XD skjønner ;) er ikke verdens største fan eller, men digger musikken hans =D

    Kjempe fine gaver! godt å høre at du hadde det bra på bursdagen din, igjen gratulerer så mye med dagen som var =D

    - Sofia

    SvarSlett
  17. Så fine ting da, helt enig, er de ordene man får som varmer mest!

    SvarSlett
  18. Gratulerer så mye med gårsdagen!! :D Ser ut som du fikk utrolig mye kult og du vant på flaxlodd!! Sistenevnte er jeg dødsimponert over, for jeg vinner aldri nemlig. HAHAH!

    SvarSlett
  19. Haha, snakk om sammentreff da på det der skrapeloddet ;p Skulle nesten tro at det var planlagt! Høres ut som det var godt å bli 17 da :)

    SvarSlett
  20. Åå, Siiiiiv da! :D TUUUUSEN TAKK!!! :D Dette var akkurat det jeg trengte etter en lang og slitsom dag. Så utrooolig grei du er!! :D Nå ble jeg virkelig kjempeglad! Tusen takk, igjen! :D Sender deg enda en stooor cyberklem! :D :D

    Og så mye fiiint du fikk til bursdagen! :D

    SvarSlett
  21. Så mye fint <3

    SV: Den MÅ du få sett Siv. Virkelig et must!

    SvarSlett
  22. ååh sånne flax lodd er morsomme :D gratulerte deg, meeeeen glemte å sende en stooor bamseklem <33

    SvarSlett
  23. En litt sein gratulasjon fra meg og :) Ser ut som at du hadde en bra bursdag! Tenk, nå er det bare ett år til du er myndig :D

    SvarSlett
  24. godt og høre at du hadde en fin bursdag <3

    SvarSlett
  25. Hehe, passet bra at det sto bursdag på flaxloddet, tenkte ikke helt over det da jeg kjøpte det! Så ut som noen fine gaver du fikk, likte den pastasausboka!

    SvarSlett
  26. Virker som du hadde en super dag! Håper du koste deg masse :))

    SvarSlett
  27. Det er moro med bursdag og moro å få både gaver, hilsner og fine ord!!

    SvarSlett
  28. digger t-skjorta! :D bra du får så masse koselige ord og gode klemmer :D

    SvarSlett
  29. Så mye fint, I like it..

    Congrats to Mette <3

    Sweet dreams søte

    SvarSlett
  30. Aww heldige Mette og heldige du Siv! Så mye fint=) Oi den sausboka bør du dele fra- ukens saus kanskje?:P sv - Hehe ja, klart det er forskjell på fin og tøff, det skjønner jo alle! Og du kan få den i sølv, du må bare komme å hente den ;) Den kjøpte jeg for 300,- på salg rett før jul det året jeg gikk ned ca 20 kg på fire måneder, så den masser iiiiiiikke lengre;) Kjøpte meg to kjoler i går, til fullpris så jeg kan levere de tilbake, men nå klarer jeg sørn meg ikke å bestemme meg heheheh

    SvarSlett
  31. Mye fint, du er heldig:)

    SvarSlett
  32. That's awesome, happy B day again <3

    SvarSlett
  33. Høres ut som en fin bursdag :D Så kule gaver!

    SvarSlett
  34. Gratulerer så mye med dagen som var, skjønne deg :) Ser ut til at du hadde en fantastisk dag med masse oppmerksomhet :)

    SvarSlett
  35. Kjære fine Siv! Eg hadde tenkt at det skulle vere overraskelse men no tenkjer eg at eg likegodt kan seie det: det er ein minipresang og eit kort på veg i posten, men eg var litt for sein med å sende så eg veit ikkje når det kjem! Men det kjem! <3 <3 (sånn at du veit at eg ikkje har gløymt det)

    SvarSlett
  36. Åååh, gratulerer sånn masse med dagen som var! :) Høres ut som en fin dag. :) Klemmer og fine ord og oppmerksomhet er bare supert. :) Det er viktig med bursdag.

    Du er fin du, Siv. :)

    SvarSlett
  37. Så fine gaver! Og du virker veldig lovende, haha - ettersom du sier at du ikke er materialistisk.. Det er bra! Liker slike folk :)

    God helg til deg, kos deg masse!

    SvarSlett
  38. Du fikk fine gaver i alle fall :) Synes faktisk facebook har vært veldig positivt å ha, sånn med tanke på at man nå blir "husket" på av så mange. Det varmer :)

    SvarSlett