29.01.2012

Early to rise....

morning

GkeXY3 on Make A Gif, Animated Gifs

"Early to bed, early to rise, makes a woman healthy, wealthy and wise!"
- Benjamin Franklin

I mitt tilfelle er dette nesten som et livsmotto. Jeg fungerer best mens det er lyst, og i dag var jeg oppe før sola. Kroppen følte den trengte å riste litt løs, så jeg hev like greit på meg varmt tøy og løp ut i minusgradene. Altså er healthy i boks. Penger tjener jeg ikke i dag, men lekser fører tilslutt til penger, forhåpentligvis. Alt i alt ganske vis, altså. Hurra for en effektiv start på dagen!

Skjer'a, Bagera?

Siv
xxx

46 kommentarer:

  1. Kor flink å spræk du e, Siv! :-D sku ønske æ åsså hadde så gått humør om mårran :(

    SvarSlett
  2. flink du er!!! jeg fungerer best når det er mørkt tror jeg.. våken på kvelden når jeg egentlig skal legge meg, og supertrøtt hele dagene... Jajaaaa.. :P lykke til med lekser ;D

    SvarSlett
  3. Jeg fungerer best når det er mørkt, haha:))

    SvarSlett
  4. Elsker og såve lenge, men de dagene jeg står opp tidlig så føler jeg at jeg får med meg mest mulig av dagen.
    God du er! :)

    SvarSlett
  5. Shitt.. Da måtte du være oppe tidlig :o Bra gjort! Selv så elsker jeg å sove leeenge.. Og er nesten aldri oppe før 12.00, med mindre jeg må pga skole/jobb og slikt. Jeg kunne tenkt meg å sove lenger, men da føler jeg at jeg ødelegger dagen helt.

    Jeg følger deg også :)

    SvarSlett
  6. Wow, flink du er da! Var faktisk noe jeg vurderte, men her sitter jeg fremdeles med rumpa i sofakroken! Superfine bilder! :)

    SvarSlett
  7. Ååh, man får så god følelse av slike morgener!

    SvarSlett
  8. SV: Takk søte Siv. Har dere hatt en fin helg <3

    SvarSlett
  9. Oioioi, du imponerer! Jeg var oppe kl 9 for å se på hopp, men sovnet en time igjen! ;)

    SvarSlett
  10. Så flink du er;) her i gården ee jeg litt redusert etter festligheter i går:) håper jeg får studert litt i løpet av kvelden :)

    SvarSlett
  11. Oj, er noen som er fornuftige og flinke! Jeg ligger inne på sofaen og dagens planer er å ligge her enda mer og bevege meg minst mulig, haha. Litt slapp etter gårsdagen da, vettu ;-)

    SvarSlett
  12. Så deilig! Skulle ønske jeg kunne våkne tidlig og fortsatt være opplagt. Er ikke opplagt før kl 10 uansett når jeg legger meg, det er skikkelig weird... Det øverste bildet i dette innlegget var forresten veldig fint :D

    SV: JEG VET, det er irriterende... Jeg har sendt mail til dem, og de sa de skulle fikse det, men det har enda ikke skjedd... Annoying!

    SvarSlett
  13. ligger i sofaen med helene :D skal snart ut å ta bilder <3

    SvarSlett
  14. Thumbs up Siv:) Flink du er! Hender jeg er rastløs om morgen og vil ut å løpe,men for min del blir det bare med tanken ettersom puta og dyna er mer fristende:P hehe
    SV;Koselig å høre:) Er ikke den som er så ekstrem av meg. Jeg er jo pyse når det kommer til berg-og-dalbaner. hehe. Men man må jo presse seg noen ganger og hvis jeg en gang i fremtiden får hoppe i fallskjerm tar jeg den sjansen:D

    SvarSlett
  15. Fine bilder, og flink du er som står opp tidlig :) Sov til 12 i dag, føler meg helt jævlig, haha.. Er jo vant til å stå opp 6-7!

    Synes ikke det var noen spesiell anti-shake effekt på de, nei. Føltes i grunnen ut som hvilken som helst annen treningstights fra Nike (bruker bare Nike ellers, men måtte jo prøve ut Röhnisch når den skulle være så bra)..

    SvarSlett
  16. For en herlig himmel!

    SvarSlett
  17. Herremin, så flink du er! Jeg har nesten akkurat stått opp og har ikke rukket og spise frokost en gang. Til mitt forsvar er det snøstorm ute, så det må bli innedag i dag :)

    SvarSlett
  18. Så flink du er!! :) jeg klarer ikke å jogge om morgenen, jeg jogger helst sent jeg, gjerne om natta. hehe.
    / tusen takk Siv! Og nei, eller det bildet er tatt i julen så litt nytt, men fra samme shoot som det med gutten på bryggen :)

    SvarSlett
  19. Det var da veldig så sprek!! :) Jeg har ikke gjort så mye i dag...slappa av litt og øvd litt på piano!!

    SvarSlett
  20. Jeg er helt motsatt! Fungerer ikke får etter kl 12, og er i mitt ess kl 2 om natta. Liker mørket :p

    Sv: Hehe, liker dill og dall jeg da, men med enkle antrekk :p

    SvarSlett
  21. Huff, jeg sov alt for lenge i dag...send litt energi hit da Siv!
    SV: hahaha, takker;)

    SvarSlett
  22. Herlig da :)

    Jeg kom akkurat hjem fra svømming ;)

    SvarSlett
  23. så flink du er! :-D Jeg er ikke en morgenfugl, legger meg 12 omtrent, og står opp mellom 11 og 1 (A) haha ^^

    SvarSlett
  24. Så flink du er:) Jeg er ikke morgenfugl må jeg innrømme. Jeg la meg ganske sent i går, noe jeg pleier å gjøre i helga. Kanskje ikke sent men he he i hvert fall lå lenge i dag:)

    SvarSlett
  25. Flink du er! Er egentlig ganske herlig med morgenturer :D

    SvarSlett
  26. Hørtes ut som en superflott start :) Mye bedre enn min "sovetilklokken12"-start :P

    SvarSlett
  27. Du er heldiig. Jeg er et D-menneske, tror jeg :S Har ikke søvnrutiner i det heletatt. Sovner i 3-4-tida og står opp 5-6 når jeg skal på jobb og sover til 11-12 i helgene :S

    SV: Så bra du ser innlegget! Ser du det før, da? Som heter "Roses For The Dead?" :)

    SvarSlett
  28. Så flink du er! Vel, det som står på hodet i meg nå er at det har vært to trafikkulykker på fylkesvei 40, og jeg håper det ikke er med noen jeg kjenner. Ellers har jeg vært på hyttetur med kjæresten i helgen og det var SUPERT! :)

    SvarSlett
  29. Gud så flink du er, du ser ikke meg ute av senga før jeg må for å si det sånn, når jeg blir sprek og flink blir det kanskje andre boller :)

    Sv/ Takk takk :)

    SvarSlett
  30. Så flink du er! Skulle gjerne vært som deg. Hadde sikkert fått mer ut av dagen :D

    SvarSlett
  31. Flink du er :) Herlig start på dagen! Søndag er min late dag, så jeg merker jeg trenger noen timer før jeg blir effektiv, men etter latskapen ble det selvsagt en treningsøkt på meg :)

    SvarSlett
  32. så flink du er! :D
    hvordan får du til sånne bilder?

    SvarSlett
  33. Flinke du:) Sover helst bort hele dagen jeg. B menneske, haha!

    SvarSlett
  34. Dyktig du har vært :-) Stilig det siste bilde må jeg si :D

    Jeg er også mest effektiv når det er dagslys ute :)

    sv: Jeg ser allerede frem til daffe-søndag neste helg :-) Ja, stortrives som pleieassisent :)

    SvarSlett
  35. oppe før solen gitt, du er flink:) Er en god start på dagen og en føler en får masse ut av dagen med å ikke sove til langt utpå formiddagen.
    Lekser blir til utdannelse, og utdannelse til jobb og jobb til penger:)) rett innstilling:)

    //janteloven eksisterer desverre over hele verden, men hadde helst sett at den ble brent i ...... you got the point:)

    SvarSlett
  36. Så fint det første bildet var! Ser ut som du er en skikkelig morgenfugle :D Jeg er ikke flink til morgentreninger, blir helst på kvelden for min del...

    SvarSlett
  37. Når starten på dagen er effektiv blir oftast resten av dagen det og! Eg er dårleg til å setje pris på tidlege morgonar når eg skal på skulen, men i helgene tykkjer eg av ein eller annan merkeleg grunn at det er herleg!

    SvarSlett
  38. Sprek dua!! Du er nå en liten solstråle da vettu=)

    SvarSlett
  39. Herregud, så flink du er! Jeg vil også klare å stå opp før klokken er 1200 på dagen... Bor forresten med en kirke ja, nærmeste nabo:) Ikke alltid like digg på en søndag kl 11.......

    SvarSlett
  40. Åh, ja! Jeg elsker å starte dagen med en herlig løpetur. Dessverre blir det bare aldri tid til det (mhm, den har vi hørt før).
    Du er flink, hurra! :)

    SvarSlett
  41. Oi, for en sprek start på søndagen! Skulle gjort det samme selv, men utsatte det til i dag og i dag ble det utsatt til i morgen ;)

    SvarSlett
  42. Flinke Siv! :D Det er godt å komme seg opp tidlig og få bevegd på kroppen!

    SvarSlett
  43. Flinka! Her er det ganske motsatt. Er oppe av senga fem minutter før time, sløver i timene til middag...Og SÅ starter dagen xD

    SvarSlett