04.01.2012

Hurra!

Jeg lagrer folks bursdager og prøver å gratulere alle med dagen. Men ikke før jeg har bursdag selv, husker jeg klart hvor viktig det er med bursdag! Å ha en dag som er din, der folk smiler litt ekstra til deg, og kanskje er det større sjanse for en liiiten klem.






















Klem, klem, klem. Jeg har faktisk veldig lyst på akkurat det. En klem, enda en klem og eeeenda noen klemmer til. Det er det aller fineste med bursdag. Også så fiiine kort som jeg kan stille opp i stua mi. 17 er ikke så kult som jeg trodde. Som hvert år ellers, blir man skuffa over at det ikke er større forskjell på å bli eldre. Jeg føler meg eldre, men ikke på en overlykkelig måte. Gammel, men ikke klokere over natta. Det blir ikke store feiringa i dag; Faktisk, så er den ganske så beskjeden. Men jeg vil samle noen folk til film eller noe, også tenkte jeg å be den nye klassen på hytteovernatting i marka. Til det sistnevnte trenger en godt snøvær, og det er vel ikke det vi har mest av for tida. Om giveawayen vil jeg si følgende: Dere har ut dagen til å bli med, om dere ikke allerede har gjort det. Det er omtrent 20 med, så sjansene er der!

Siv
xxx

/Bildet er linket

70 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med dagen! Håper du koser deg masse masse! :D

    SvarSlett
  2. ja, bursdag er veldig koselig! :D du er flink som samler den nye klassen din, det er noe av det som er fint med bursdager, det er en fin "unnskyldning" for å samles :)

    SvarSlett
  3. Er det i dag du har bursdag? I så fall, gratulerer så mye med dagen! :D Og husk: man har lov til å være litt ego på bursdagen sin!

    SvarSlett
  4. Nå har jeg fått tak i pyntmeg.no og de kontaktet deg 9.desember, så det må ha forsvunnet i spam-filteret ditt eller noe slikt. Men ta kontakt med dem du via http://pyntmeg.no/kontakt-oss/ og forklar at du har vunnet give-away på 500 kroner hos meg :) Da kan de hjelpe deg! Gi meg gjerne beskjed når alt er fikset og du har fått gavekortet ditt :)

    SvarSlett
  5. Også må jeg selvfølgelig ønske deg gratulerer med dagen! Håper dagen din blir super :D

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med dagen Siv! Håper det var koselig å starte på skolen igjen, at du får masse gratulasjoner og klemmer og at du får nok snø til å invitere på hyttetur snart ;)

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mykje med dagen igjen fine siv :D Får dessverre ikkje gitt noko anna enn cyberklemmar, men det er vel betre enn ingenting!

    SvarSlett
  8. Gratulerer så masse med dagen!! Håper den blir fin, spis kaker med god samvittighet og feir dagen din! *Klem* :-D

    SvarSlett
  9. Gratulerer med dagen:) Hyttetur høres koselig ut, det blir nok klassen din glad for:) Får bare håpe snøen kommer da:)

    SvarSlett
  10. Gratulere med dagen din da :) STOOOOOOOORRRR KNUUUUUGEKLEEEEEM :)

    SvarSlett
  11. Gratulrer så masse med dagen din!!!:) 17 er en herlig alder, husk det! Man setter nemlig mindre og mindre pris på at det tallet der øker:P hehe! Håper du får en fantastisk dag! Kjempe stor bursdagsklem til deg fra meg!:))

    SvarSlett
  12. Hihi, fine Siven! Sier grattis igjen jeg asså. Skulle fått klemmer i massevis, bare så du vet det! Håper du har fått det i dag også da! For meg er ikke bursdag slik i det hele tatt, jeg sier ikke til noen at jeg har det og gjemmer den bort og vekk. Fysj:P

    SvarSlett
  13. Gratulerer så mye med dagen. :)

    SvarSlett
  14. Hipp hipp hurra for søteste Siv! :D

    SvarSlett
  15. gratulerer kjempe masse med dagen, håper du koser deg masse selv om det ikke blir den kjempe store feiringen:) alltid gøy med bursdag og litt ekstra oppmerksomhet:)

    SvarSlett
  16. Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil jeg GRATULERE!
    Klem-klem-klem-klem fra meeeg! <3

    SvarSlett
  17. Gratulerer med dagen vakre, fine, flinke, søte, smarte, kule SIV! xoxoxxo

    SvarSlett
  18. Gratulerer så mye med dagen, søte Siv! :-)

    SvarSlett
  19. gratulerer så mye med dagen din! håper du kooooser deg masse :)

    SvarSlett
  20. Gratulerer med dagen!! Hurra :) Håper dagen din har vært strålende!!!

    SvarSlett
  21. godt sakt. GRATULERER SÅ MASSE med dagen! sender deg et ekstra smil! :D
    Hjertelig takk for kommentar! :D

    SvarSlett
  22. Hurra! Gratulerer med dagen!

    SvarSlett
  23. Gratulerer så mye med dagen! :D 17 er hittil det beste året mitt. Det er da ting ble ekstremt bra, synes jeg! :)

    SvarSlett
  24. Grattis med dagen Siv :)

    SV: Hehehehe.. Ja men det punktet er sant. Det er helt vilt mange mennesker på SATS i januar, men det dabber fort av :D

    SvarSlett
  25. hipp hipp hurraaaaaaaaaaaaa <3

    / tusen tusen takk Siv, ja nå e det kje lenge igjen ;)

    SvarSlett
  26. Ta med klassen ut og feire i skogen høres bra ut :) , trenger også snøværet..

    Gratulerer så mye med dagen! :)) *Klem* ! :D

    SvarSlett
  27. gratulerer med dagen!! :D *klem*

    SvarSlett
  28. SV: Hahaha xD

    Ååh! så kult! Gratulerer så mye med dagen! kos deg kjempe massde =D

    Blir 17 selv om ikke så lenge, ca. 1 måned til! =D

    - Sofia

    SvarSlett
  29. GRATULERER MED DAGEN:D

    SV: Snø, er du gal! Jeg er klar for vår og sommer jeg nå :D

    SvarSlett
  30. Gratulerer med dagen, Siv!! Sender en stooor web-klem :) Jeg er jo født på julaften, så bursdagen min drukner ofte litt i jula.. Helt greit for meg egentlig, hehe.. Men i år (fjor..) har jeg faktisk feiret bursdagen min for første gang siden jeg var 18! Men, som du sier, man blir jo ikke plutselig klokere og mer voksen over natta. Jeg føler meg fortsatt som 17, og får svingslag hver gang det går opp for meg at jeg har fylt 25!

    SvarSlett
  31. Gratulerer så mye med dagen :D håper du får det superT!
    og giveawayen håper jeg at kan bli en god oppmuntring for meg :P neida!! lykke til alle, krysser fingrene i håp om å vinne :)

    SvarSlett
  32. Og forresten, jo, de er litt dyre. 169,- for den ensfargede (Fashion) og 199,- for hver av de med glitter (Stairway to heaven og Superstar). Jeg kjøper stort sett Isadora-neglelakk eller elf, syns de er veldig gode, men det er jo dette glitteret da.. ;)

    SvarSlett
  33. Klemmer er alltid hyggelig! Bursdag eller ikke! :)

    SvarSlett
  34. Er vel ikke akkurat det som er vitsen, men blir en del klaging inn i mellom. Dette skal jo egentlig være en positiv og inspirerende blogg som gir folk glede og motivasjon til å følge drømmene sine<3

    SvarSlett
  35. Gratulerer så utrolig mye med syttenårsdagen din, Siv!! Jeg håper du fikk en fantastisk dag, og maaaange klemmer - og kort - og pakker!! (big HUGS from me)

    Håper du fortsetter å blogge som du gjør, du som har det lille ekstra, mener jeg! Hipp, hipp, hurra ; )

    Pssst. Imorgen er den neste dagen i ditt liv! Bruk den godt.

    SvarSlett
  36. så artig at du spurte meg på bloggen hva det var 13 dager til også skriver du om det her ^^
    jeg har bursdag om 13 dager :D Elsker bursdag!! må ha nedtelling og lager alltid noe stort ut av det. Bordkort, invitasoner! og når jeg skal i bursdag lager jeg alltid kort og liker å overaske bursdagsbarnet med gave på skolen, sang og/eller kort :D

    SvarSlett
  37. Gratulerer såååå mye med 17års-dagen, søte Siv!!! :D Håper du har hatt en superduper dag (med mange klemmer), det fortjener du! Så håper jeg de siste timene blir kjempefine de også. 17 er ikke en veldig spennende alder, det er liksom bare midt i mellom, men bursdag er jo kjempekoselig selv om! :D KOS DEG masse resten av bursdagen din! :D Sender deg en stooor og god cyberklem! ;)

    SvarSlett
  38. Gratulerer så mye med dagen da! Håper du har hatt en fin, fin dag og får en trivelig kveld videre :D

    SvarSlett
  39. Gratulerer så mye med dagen søteste Siv! :-D Sender deg en klem gjennom pc'en og sier jeg håper du har hatt en fantastisk dag! :-) Jaa, hyttetur bør ha snø ja, og slik som det ser ut som nå, når motorsykler og scootrer kjører på veien, kan det nok hende ikke blir i umiddelbar fremtid :-/ Igjen: hurra for deg! :-D

    SvarSlett
  40. ÅH! Gratulerer såå mye med dagen!!

    SvarSlett
  41. hurra for deeeeeeeeg :D du kan få så mange klemmer du bare vil av meg :D ihihii! kosemoseoverdose, var det ikke det vi presterte å si da vi var yngre? ihi.

    SvarSlett
  42. Hurra for deg og gratulerer med dagen :D
    Det er kjekt med bursdager, selv når man er så gammel som meg ;) Man får masse hyggelige hilsner og klemmer som du nevner. Man må ha med kake selv, likevel. Det er kos...

    SvarSlett
  43. Åh, hvilken Jostein Gaarder bok leste du?
    Jeg skjønner hva du mener med den lille ekstra oppmerksomheten på bursdagen sin. Så her får du min oppmerksomhet, gratulerer så mye med dagen :D

    SvarSlett
  44. Nei, guuuh! Har du bursdag? Gratulerer så KJÆMPESINNYKTMYE med dagen! Syns dette er en flott dag å ha bursdag på, da kjæresten min også fyller år. Jeg vil nå alltid memorere din dag, høhø.

    Klem til deg, Siv! :D

    SvarSlett
  45. Gratulerer så mye med dagen til ei fantastisk jente, med et stort hjerte!! Håper du kunne nyte dagen din. God bursdagsklem over nettet!

    SvarSlett
  46. Ey :) grattis med dagen :) Og ja, det suger å ha senebetennelse. Takk ^^

    SvarSlett
  47. En forsinket bursdaghilsen og stor klem fra meg<3

    SvarSlett
  48. Gratulerer med dagen som var! Håper den var fin, og at du fikk klem hehe :P

    SvarSlett
  49. gratulera så masse med dagen :D (er litt seint ute, men rekne med du tilgir meg.. hehehe)

    SvarSlett
  50. Happy birthday to youuuuuu!!!! :DDD

    Hadde vært herlig og tatt deg med til syd <33

    SvarSlett
  51. Gratulerer så mye med dagen, Siv! =) 17 år er en fin alder! Håper du hadde en kjempefin og koselig feiring! :)

    SvarSlett
  52. Gratulerer med OVERSTÅTT, :D Skulle ha sagt det tidligere, men har ikke hatt tid!

    SvarSlett
  53. Happy B day and hope the get together and the trip too will be awesome :)

    SvarSlett
  54. //Tusen takk! :) Søtt av deg!
    Gratulerer masse! Sendedr deg en klem og håper du får den^^

    SvarSlett
  55. SV: Takk for det =) Godt nyttår til deg også! =)

    Gratulerer så mye med overstått forresten! =)

    SvarSlett
  56. Hipp hurra, og gratulerer med dagen litt på etterskudd! Og ja, godt nyttår (og god jul, en større del på etterskudd)! :)

    SvarSlett
  57. Gratulerer så mye på etterskudd! <3

    SvarSlett
  58. Gratulerer så masse med dagen, kjære deg! :D <3

    SvarSlett
  59. Gratulerer med gårdagen!! :D Håper dagen var fantastisk med mange klemmer :D

    SvarSlett
  60. SV;Helt enig med deg Siv! Skjønner at tårene rant med tanke på HP.

    SvarSlett
  61. Åh søta, gratulerer så masse med dagen! :D Håper den blir helt super for deg. I en episode av One Tree Hill sa de noe sånt som at det er fantastisk at hvert eneste år etter at man blir født, så feirer folk at du finnes, at du er en del av verden. Syntes det er fint å tenke på :) Kos deg masse i dag! :D Og ikke minst, lykke til i det neste året :)

    SvarSlett
  62. Å gratulerer så mye med dagen søte! Stooooor klem fra meg :D

    SvarSlett
  63. Gratulerer så mye på etterskudd! :)

    SV: Hehe. Du kan jo bare nevne noen du synes er bra :)

    SvarSlett
  64. Bare vent til du blir 18, du Siv. Da blir livet både mye enklere og mer komplisert på en gang! :P

    SvarSlett