31.01.2012

Smil #2

- Å ha en ferdiskrevet sang i boks
- Blande sammen ingredienser og spise god mat etterpå
- Få flotte kommentarer på bloggen, flere lesere og følgere (Takk! ♥)

i will write you a song.. [explore]

- Når folk gir komplimenter
- Å være del i en interessant samtale
- Dele meninger med folk

make someone's day

- Ekte smil fra folk jeg vil bli kjent med
- Bøker som får det til å krible i kroppen
- Komme over nye sanger på radioen som blir likt fra første akkord

34 ... Things I Love (a good book)

- Når man klarer å være seg selv helt og holdent
- Folk som kommenterer høflige manerer og folk som selv er høflige, hurra!
- Å bli ukens leser hos Kari!

Siv
xxx

47 kommentarer:

  1. For et herlig innlegg søte:)

    SvarSlett
  2. Smiiiiil til deg <3 :D

    SvarSlett
  3. Koselig innlegg! Det er godt det finnes så mange gode grunner til å smile her i verden!

    SvarSlett
  4. Superkoselig innlegg <3

    SV. Bare hyggelig Siv :) Du fortjener det og takk for alle herlige kommentarer <3

    SvarSlett
  5. for et hærlig innlegg. fikk meg te å smila!

    /tusen tusen takk <3

    SvarSlett
  6. Liker smilelisten, det er bra når man har mye å smile for :)

    SvarSlett
  7. Det høres ut som om du har mye å smile for :)

    SvarSlett
  8. Åh, for et fint innlegg :) Slike liker jeg!

    SvarSlett
  9. Så mange bra punkter ! Du fortjente virkelig å bli ukens leser hos Kari :D

    Sv: Klart det, Siv :-)

    SvarSlett
  10. Åh, jeg skulle virkelig ønske jeg kunne spille gitar! Det er min store drøm å kunne! Hehe :)

    SvarSlett
  11. Så fint og positivt innlegg Siv! :D Applaus!

    SvarSlett
  12. FINTFINTFINT!

    // Ah, wow, tusen massemasse hjertlig takk! Nå ble jeg superglad :D

    SvarSlett
  13. Det var mange fine ting det :)

    SvarSlett
  14. åå, slike ting får deg til å smile - det har du rett i!

    SvarSlett
  15. åå, jeg blir så glad av disse innleggene dine <3

    SvarSlett
  16. Herlig!
    Det er hverdagens små "høydepunkter" som man bør ta vare på!

    SvarSlett
  17. så mye bra, er så utrolig glad på dine vegne! :-D du er så utrolig flink til å se positive ting i hverdagen <3

    SvarSlett
  18. Hverdagens små gleder <3

    SvarSlett
  19. ååh hærlig! :D fine bilder også ;D (takk for komntr) ;D

    SvarSlett
  20. Det var mange fine ting. Gratulerer som ukens leser hos Kari:)

    SvarSlett
  21. Det var mange fine ting :)

    SvarSlett
  22. Mange fine ting å smile av :) Skulle ønske jeg kunne skrive sanger..men jeg finnes ikke kreativ og har aldri vært flink til å skrive! Så jeg overlater det til folk som kan det :)

    SvarSlett
  23. blande sammen noe god ^^<3
    Få komplimenter<3 : )

    Masse fint! :)

    SvarSlett
  24. Dette var et fint innlegg, med masse glede :D

    SvarSlett
  25. Grattis med ukens leser, veldig fortjent! Åh, ny sang..jeg vil høre!!

    SvarSlett
  26. Herlig post med masse fine ting ein blir glad av som god mat og fine kommentarer. Såg at du blei kåra til ukens leser ho Kari, så kjekt, vel fortjent! :)

    SvarSlett
  27. kom et brett smil når æ leste det :D

    SvarSlett
  28. så herlig innlegg! :)

    SvarSlett
  29. For et koselig innlegg! Jeg så at du ble ukens blogg - det er ikke overraskende! :) <3

    SvarSlett
  30. Så enig så enig med mange av punktene her :) Du får det frem gjør du!

    SvarSlett
  31. Fint innlegg Siv:) Mye ting å smile for!
    SV;Følte det gikk bra.=) Nå gjenstår det bare å se om jeg får jobben:)

    SvarSlett
  32. så utrolig herlig innlegg! :) elsker sånt!

    SvarSlett
  33. Så deilig å lese sånt noe :D Enig i nesten alt :D

    SvarSlett
  34. Et fantastisk innlegg, hverdagens små gleder:) Godt at du fokuserer på alt det positive i livet, det liker vi:) Gratulerer som ukens leser hos Kari, det var absolutt vellfortjent:)

    SvarSlett
  35. Så flott ! Man kan smile av ganske mye både stort og smått i livet og hverdag :)

    SvarSlett
  36. Herlig. :) Mange gode øyeblikk her.

    Sv; Takk takk. :) Jeg ville mye heller hatt et slik opplegg, fremfor et drit-ut-lag. Synes ikke noe særlig om slike utdrikningslag.

    SvarSlett
  37. for et herlig positivt innlegg frøken ;) liker ;)

    SvarSlett
  38. Utrolig koselig og fint innlegg. Og ja, det er fint å være ukens leser hos Kari <3

    SvarSlett