02.01.2012

Post #2

Jeg elsker post. Kanskje jeg ikke trenger å gjenta meg selv, men jeg måtta bare nevne det igjen. Jeg blir jublende glad når det endelig står mitt navn på noe i den grønne kassen, og desember 2011 må ha vært min lykkemåned. Jeg vant hele tre bloggkonkurranser, jeg fikk mangt et brev som varmet hjertet, og jeg hadde så mye å gjøre at jeg ikke kjedet meg. Nå får dere se det siste jeg fikk!

smykkerhey3

smykkehey

Først vant jeg gavekortet fra pyntmeg.no hos Mira, så vant jeg en hel gavepakke fra Keth i ei kalenderluke, og ikke nok med det, men et smykke fikk jeg også tilsendt fra Tonje. Hvor all denne flaksen kommer fra, det må dere spørre noen andre enn denne tøtta! I pakken fra Keth fikk jeg to ringer, to armbånd, to par øredobber og tre smykker. Sick! Det dere ser på bildet er det jeg kommer til å beholde selv, så får jeg se hva jeg gjør med resten. Gaver til venner, eller kanskje jeg kommer på noe annet lurt; Tiden får vise hvor disse perlesmykkene skal! (Det var tross alt mye mer i pakken enn jeg hadde forventa!) Det står på sin plass å takke; Takk alle tre!

Hvem andre har hatt flaks i det siste?

Siv
xxx

Kanskje får dere, som meg, gavekort fra pyntmeg, bli med i giveawayen min fort som fy!

46 kommentarer:

  1. Gratulera så mye :)

    / godt nyttår te deg og Siv <3

    SvarSlett
  2. Herlig! :) Har heller hatt uflaks jeg altså, alle i familien vant på flakskalenderene sine, utenom meg! og ikke har jeg vunnet noe i konkurranser jeg har vært med heller, men det gjør egentlig ikke noe ;)

    SvarSlett
  3. Så fine ting:) Du er heldig:)

    SvarSlett
  4. Gratulere:) Stas å vinne i bloggkonkurranser:) Hadde litt flaks i desember måned også når jeg vant hos monique lund:)

    SV;Takk Siv:)
    Hadde sett halve braveheart før,men nå fikk jeg se hele. :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer da :D Så godt at du var fornøyd med pakken du vant hos meg da :))) jeg syns det er megatrist av perlesmykker.no er lagt ned nå, for å si det slik !! ;)

    SvarSlett
  6. You lucky bastard! Wow!
    Godt nyttår, snuppa! Hyggelig å ha kontakt igjen gitt :D Takk for at du alltid stiller opp! Har smuglest litt nå og da med det übertreige nettet jeg har hatt. Kan du legge ut flere videoer når du synger og spiller gitar? Elsker det!

    SvarSlett
  7. Så fine smykker :)

    P.S. Jeg hadde ikke registrert meg på bloglovin' da, så skjønner ikke helt hvordan det gikk :/

    SvarSlett
  8. Ahaa.. Men tror ikke du er registrert som følger :S

    SvarSlett
  9. Da stemmer det nok da ;) Ha en super dag videre!

    SvarSlett
  10. så mye fint du har fått!
    du fortjener å vinne du da! :D <3

    SvarSlett
  11. Å få post er ordentlig kos!

    SvarSlett
  12. Jeg, og den premien er gitt videre :)

    SvarSlett
  13. Gratulerer så mye med all flaksen! Og godt nytt år til deg!

    SvarSlett
  14. SÅ utrolig morsomt da! :-)

    SvarSlett
  15. Heldig som vant de 3 konkuransene! :)) Elsker også å få post :)

    SvarSlett
  16. Heldiggris! Skal ikke si så mye selv, for vant jo giveawayen til Luisa og ringene fra Mira! :D

    SvarSlett
  17. Heldig med flaks. Elsker å få pakker i posten.

    SvarSlett
  18. Null flaks på meg hehe.
    Har aldri vunnet noe som helst av bloggkonkurranser :P

    SvarSlett
  19. så gøy! :D
    flaksen er aldri med meg den :(

    SvarSlett
  20. Så fine ting du har fått! Ingenting er så gøy som å få pakke i posten! Det er nok en av grunnene til at jeg er så glad i nettshopping - det er jo som jul og bursdag på en gang! Jeg har veldig sjelden flaks med konkurranser og slikt, så det eneste jeg får i posten er det jeg har betalt for. XD

    SvarSlett
  21. Kjempe fine "pakke i posten gaver:)" du har virkelig hatt flaxen med deg, håper du har tippet Lotto også;) jeg har ikke hatt særlig flax nei. Og heller ikke vunnet noe på lenge.. Men satser på at lottoen blotting snart.:)

    SvarSlett
  22. Ingen flax her i gården faktisk... men oj så heldig du har vært!

    SvarSlett
  23. Post er det beste som finnes altså! Har ikkje vunne nokre konkurransar, men har ikkje deltatt i så mange heller då. Har bestilt meg bøker som eg ventar på i posten då! Hurra :D

    SvarSlett
  24. Heldiggris :D

    SV: Ja sjekk ut, Siv :) En flott blogg som det virkelig er verdt å ta turen innom :) JEG LOVER! :D

    SvarSlett
  25. helid du er!
    Ikke jeg i vertfall...

    SvarSlett
  26. Post er alltid gøy og spennende! :D Heldige deg som har vunnet så mye!

    SvarSlett
  27. Så bra at du er fornøyd :) Er fortjent!

    SvarSlett
  28. Så morsomt da :D
    Vant faktisk en konk i dag ;p

    SvarSlett
  29. Jeg vant en konkurranse som Tonje hadde tidligere i høst, men bortsett fra det er det stort sett regninger, kjedelige brev fra banken og kommunen, og pakker som jeg selv har bestilt!

    SvarSlett
  30. heldiggirs som vinner så mye! :D fine saker dah! :D
    Hjertelig takk for kommentar :D

    SvarSlett
  31. så mye fint! :)) heldig du er :D

    SvarSlett
  32. oi :D litt av en flaks, da. heldig :D

    SvarSlett
  33. Ikke jeg! :(

    Så fint det hjertesmykket var!!

    Godt nyttår forresten! Litt treg jeg ;)

    SvarSlett
  34. heldig du er da :D jeg har vunnet i en konkuranse, da fikk jeg øredobber i hele 6 måneder. :D men begynner å bli en stund siden da :p men ellers så har jeg aldri vunnet noe :p

    SvarSlett
  35. Gratulere med vinnerlykka di :D

    SvarSlett
  36. Så fantastisk kult! Gratulerer! Jeg vinner svært sjelden bolggkonkurranser, men jeg har vunnet 4 relativt store premier i julekalendere på nettet! :)

    SvarSlett
  37. Så flotte premier! Grattis :D

    SvarSlett
  38. Heldig da :) Deilig med litt vinnerflaks inniblant :)

    SvarSlett
  39. You are a lucky lucky girl sweetheart <333

    Stor klem til deg skjønne

    SvarSlett
  40. Oi skikkelig flaks du hadde! Også så mye fint:)

    SvarSlett
  41. Du fortjener alt det der og mer til du fine! Heldig at det var så mye fint da =D

    SvarSlett
  42. Kor heldi du e! d va veldi fint :)

    SvarSlett