08.01.2012

En overveldet Siv

Med det nye året kom det plutselig ei leserbølge over Motionocean. Kanskje er det kontrasten mellom de fallende tallene i høytida og nå, eller så har dere bare vært helt gærne i det siste! Og "gærn" er supert i mine øyne! Jeg er så takknemlig og glad, og dere er på en måte fast inventar i hverdagen min!



























Alle takker for fine lesere og skyhøye tall, men om ikke jeg skal være takknemlig, da vet jeg ikke helt hvem som skal være det. Er det noen som har lagt merke til antall kommentarer på alle innleggene mine de siste ukene? Eller, egentlig de siste månedene, men de siste dagene har det tatt helt av. Dere er så snille og gode, og jeg blir så glad! Nesten 70 kommentarer på et innlegg, og de andre ligger ikke langt bak. Det er sprøtt. Og når dere legger igjen sånne fine, betydningsfulle kommentarer, blir blogginga så mye mer betydninigsfull.



















Nå har besøkstallet også tatt seg opp, og 700 av dere er innom i uka. Jeg har til og med hatt nesten 100,000 besøk siden jeg oppretta en counter! Mongo statistikk, og jeg blir mongooverlykkelig! Det er rart hvordan en blogg kan påvirke meg så mye som den gjør! TUSEN TAKK til hver og en av dere som viser at dere leser og for at dere kommer med innspill. Jeg blir glad til tusen. Fine mennesker

Siv
xxx

/Bildene er linket

46 kommentarer:

  1. Det er ikke så rart da, Siv:) Du har en kjempe fin blogg:)

    SvarSlett
  2. Fantastisk med så mange som kommenterer og leser bloggen din(:

    SV: Jeg vet, verden er så fin og det er så mye jeg vil gjøre(:

    SvarSlett
  3. Så morsomt da!:) Virkelig!:)

    SvarSlett
  4. kult! tror jeg vil få meg en counter jeg også etterhvert :-D hadde vært !!

    SvarSlett
  5. Så koselig. Slår til som følger på bloglovin her jeg :) Det er alltid morro når det skjer noe på bloggen, som inneholder andre mennesker, man blir liksom så GLAD, og det vises tydelig at du er det nå :))

    sv; Tusen takk for det :) Ja, det er såå koselig i desember og juletiden, men når det er over er det deilig å gå tilbake til normalen med litt nytt i hus også ;) hehe

    SvarSlett
  6. Kommentarer er alltid koselig:)

    SvarSlett
  7. Eg synast ikkje at det er rart at folk leser bloggen din om og om igjen.

    ---
    Tusen takk for den fine kommentaren. Takk for at du er nettopp deg og eg klare ikkje å ordleggje meg nok kor stor pris eg setter på deg og alle dei andre som leser bloggen min.

    SvarSlett
  8. så gøy da, gratulerer:) alltid koselig med nye lesere og mange kommentarer. håper det fortsetter slik for deg:)

    SvarSlett
  9. Du fortjener det da!! Du blogger kjempe bra og har mye bra man kan lese om! :D

    SvarSlett
  10. Kjempegøy å se sånn utvikling! :D

    SvarSlett
  11. Det er vel fortjent :)
    Så herlig post! Ønsker deg ein kjempefin søndag Siv:)

    SvarSlett
  12. Er gøy å lese bloggen din, du har så mye forskjellig :)

    SvarSlett
  13. SV: Veldig enig Siv :) Smil og positivitet er viktig <3

    SvarSlett
  14. Hei Siv:) Sender du meg en mail med adressen din, skal jeg sende deg gaven i posten til deg. Kom vel ikke som en overraskelse at du fikk flest stemmer he he:)Min mail adresse er: elin.foshaug@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Så moro med mange lesere :-D
    <3

    SvarSlett
  16. naw :D så kos :D
    // njaa, vi er jo bare halvsøsken. men vi har noen likhetstrekk :p

    SvarSlett
  17. Det fortjener du! :) Godt nytt år! :D

    SvarSlett
  18. Så utrolig herlig at bloggen din er så mye besøkt osv=)..

    Sv:

    Ja, mareritt er virkelig FÆLT..
    Hm, vet ikke hvor mye hold det er i slike tips..

    Tror nemlig ikke man kan påvirke om man får mareritt eller ikke..

    Eller..Selvfølgelig på en måte kan man jo det, om man har sett på en skummel film eller lignende kan jo det føre til mareritt..

    Men om man IKKE har sett på en skummel film på forhånd og man allikevel får mareritt, har man heller ingen forklaring på hvorfor man får det, mener nå jeg..

    SvarSlett
  19. Du fortjener det! Du har en utrolig fin blogg, og du framstår som veldig ekte og fantastisk:)

    SvarSlett
  20. Er kjempemorsomt med mange lesere, men det er velfortjent vet du! ^^

    SvarSlett
  21. :D, Noen ganger vurdert videoblogg?

    SvarSlett
  22. skal si deg en ting jeg; du fortjener hver eneste leser og kommentar! du er utrolig dyktig, Siv :D

    SvarSlett
  23. Så gøy da :) Morsomt med litt lesere.

    SvarSlett
  24. Så gøy da, er jo kjempekjkekt med masse lesere og kommentarer! Men det fortjener du også. Jeg liker bloggen din og måten du skriver på. Du er flink, så det er vel en grunn til at folk kommer tilbake!

    SvarSlett
  25. Det er jo berre fordi bloggen din er så sjukt bra, og fordi du er så sjukt bra :D Man blir så glad av både deg og bloggen din, ikkje rart du får så mange fine lesarar då!

    SvarSlett
  26. Åå moro og du fortjener det så veeeldig og!! Ingen er som Siv =D husker ikke når og hvordan vi fant hverandre, men jeg husker at det ikke var det sammen før deg

    SvarSlett
  27. Fine mennesker fortjener fine kommentarer ♥♥♥

    Klem!

    SvarSlett
  28. Så kos! Du er så herlig :) Er glad for å komme innom her!

    SvarSlett
  29. Oi, det var mange, gratulerer! Du blogger fint og er flink til å titte innom andre blogger, og det hjelper på. Stå på :D

    SvarSlett
  30. Oi så gøy, gratulerer så mye! :D Jeg er helt enig med deg, det er gøyere å blogge når man får feedback og kan ha en dialog og bli litt kjent med dem som leser hos deg :-) Blogging er et fint tidsfordriv/hobby, men også et krevende arbeid, hvert fall for dem som legger litt sjel og omtanke i innleggene :-) Likte forresten veldig godt bildene dine i dette innlegget og den positive energien, kjempe gøy å lese! =)

    Hehe, ja ble en fin sum på ordren, kommer i neste innlegg hva jeg kjøpte så stay tuned ;-) Så gøy at du likte headeren =)

    SvarSlett
  31. Det er veldig deilig å ha noe å glede seg til! Da fokuserer man ikke så sykt på det negative ting og ser heller fram til konserter og slikt :D

    SvarSlett
  32. Så bra da Siv! : D
    Men jeg synes ikke det noe rart, siden bloggen din er som den er: Knallbra!

    SvarSlett
  33. thank you for an awesome blog :D

    SvarSlett
  34. Du skriver så bra at det er ikke rart du har mange lesere! Må jo si at du er på lista over favorittbloggene mine. Du fortjener det, vet du :- )

    SvarSlett
  35. Det fortjener du Siv, bloggen din er herlig!

    SvarSlett
  36. you deserve it ;)

    / ja, mareritt e fælt! fysjameg ;)

    SvarSlett
  37. Du fortjener det Siv! :-D

    SvarSlett
  38. Du fortjener det :DD !!

    SvarSlett
  39. Det er jo ikke noe rart :) Du skriver helt utrolig bra, og fenger oss lesere :) Også anbefales du videre, og slik spres det ;)

    SvarSlett
  40. Så gøy for deg! Første gang jeg er innom bloggen din nå, og det er absolutt ikke siste gang:) Og elsket bildene i dette innlegget!

    SvarSlett
  41. Er så glad på dine vegne, for er det en som fortjener det, så er det virkelig deg Siv! Du har alltid gjennomførte blogginnlegg, og er kjempeflink til å oppdatere og blogge om forskjellige ting :) Syntes det er inspirerende, alltid noe nytt når jeg kommer inn her! Så dette fortjener du, nyt det :D

    SvarSlett
  42. Jeg merket at jeg plutselig måtte bla utrolig langt ned for å legg igjen kommentar! Haha :D Gratulerer! Det er vel fortjent :)

    SvarSlett