31.12.2009

New Moon

Jeg dro på kino igår, bestemt 40 minutter før vi måtte dra.
Me and a friend!

Veldig søt film, men ble litt skuffet...
De snøt meg for kyss!!



















Jacob: Bella *pust, pust, pust*

Litt mye pusting etter min smak, og må si jeg holder meg til boka :)
Var for så vidt bedre enn noen filmer (i forhold til at boka pleier å være bedre...)

Twilight hadde bedre kvalitet enn New Moon mener jeg.


Slenger med noen bilder av den hotteste i filmen!!!


















"Bella. You know, the worst part of it is, that you know it!"


















Taylor Lautner! *sikler*
Må si jeg hyperventilerte litt da han vrengte skjorta av seg!

































Hvem vil ikke ha ham på veggen?


Også må vi ha med et par vampyr bilder!!































Som vampyr er han pen!


























Edward Cullen, hottest vampire?


Sett New Moon?





















Taylor eller Robert?

Siv
xxx

6 kommentarer:

  1. Taylor er fin! <3
    Robert er stygg! </3

    SvarSlett
  2. Oi! For tidlig på døgnet dette her :P Meinte Taylor!!!! :P

    SvarSlett
  3. Looove < 3
    Begge, men er faktisk mest på Edward, har alltid vært på hans side og kommer alltid til å være det : DD

    SvarSlett
  4. Ingen av dem! Jasper all the way! ;D

    SvarSlett