12.12.2009

Vær grei;
Ikke snakk om ting jeg ikke kan være med på.
Du må da se det på meg nå?
Mitt fake smil på mine lepper,
det lurer da ingen når jeg depper?
........................................................Siv

Det var dagens dikter!

Nå er jeg så og si ferdig med julegavepakkinga, har bare familien igjen!
Kanskje legger jeg ut bilde av noen av gavene etter jul, tar ikke sjansen på å gjøre det før; da vet folk hva de får!















julepakkene er stuet inn i en ICA-pose!


Idag kommer ei klassevenninne på overnattingsbesøk :)
Også skal huset støvsuges før jul, og flere gaver pakkes inn!

Er du ferdig med julegavepakking?

Enjoy your weekend!

Siv
xxx

p.s. Armen er mye bedre, takk :)

5 kommentarer:

  1. Så braaa, koos deg videre i dag da :- )
    - Jepp, eller mangler å pakke noen x')

    SvarSlett
  2. Ja, akkurat nå ser det veldig bra ut, men det er ikke sikkert jeg tør å poste bilder tatt der om en uke ;) Neida, nå skal jeg virkelig prøve å holde det sånn en god stund.

    Takk, kjære deg.

    Kos deg i helgen du også!!

    SvarSlett
  3. De gavene så jo spennene ut, forresten. Jeg har ordnet meg med de fleste - i en eneste bestilling! Skal vise noe av det etter at de har fått pakket opp. :]

    SvarSlett
  4. ferdig med julegavepakking nei xD Jeg har ennå ikke kjøpt en eneste julegave! eeek! Men skal prøve å få gjort det i morgen (:

    SvarSlett