17.12.2009

Gårdagens juleball!

Jeg skulle ha skrevet om det flotte juleballet igår, for idag kommer det til å høres fælt ut.
Siv er i forferdelig humør idag...

-Jeg ble sølet gløgg på
-Karakterene var ikke noe gode
-Vi reiser imorgen (og jeg har lyst til å være hjemme; så mye som skjer!)
-STRESS!

Juleballet


















kjolen min :)


KJEMPEGØY!
Helmax underholdning, og mine opptredener gikk da helt greit :)
En av guttene mimet "Fairytale" - Alexander Rybak.
De fleste guttene i tiende laget rytmer ved å slå løs på forskjellige ting!
Noen jenter sang, noen danset også var der var sketsjer!!

Helt til slutt delte de ut priser:

-Årets kosebamse
-Årets søteste
-Årets Genipar
-Årets flørtepus
-Årets sjarmør
-Årets annerledes
-Årets turtelduer
-Årets Konge
-Årets Dronning















Årets annerledes ble meg, noe jeg setter pris på.

GOD JUL!
Vi reiser med hurtigruta imorgen, og jeg kan ikke love jeg får blogget...

Siv
xxx

3 kommentarer:

  1. Hehe, kjempefiiine kjoooole : OOO
    Men teksten det som ble skrveet er jo sant, du er jo deg selv, og dt som jeg lier av deg <3
    vor skal du hen da ? : ))

    SvarSlett
  2. Herlig med pris da! :D Og nydelig kjole :)

    SvarSlett
  3. Kjempe fin kjole du hadde altså! :D

    Og så gøy å bli kåret til årets annerledes! Beste prisen å få synes jeg altså (:

    SvarSlett