14.12.2009

En gave igjen, men full uke!

Jeg er så redd jeg ikke skal få ordnet den pakken til en av mine beste venner!

Idag skal jegNissemarsj, som varer til åtte. Nissemarsj er en marsj med underholdning som premie. Den holdes på den lokale barneskolen som skal legges ned til våren.
Kjempehyggelig med fester på skolen!

Må også øve til musikkprøven vi har i morgen. Jeg trenger 6 til å ha på vitnemålet...

I morgen er det gudstjeneste i kirka. Varer vel ei god stund, også er det en times kjøring.

Det er Juleball på onsdag, og hele dagen kommer til å gå bort på å klargjøre meg på det.














Fjorårets ballkjole

Skal du på juleball?
Har du mye å gjøre denne uka?

Siv
xxx

1 kommentar:

  1. Nissemarsj hørtes koselig ut^^
    Wow, 6-er, men det klarer du vettu:D

    Ikke no juleball her gitt, men skal på julebord til helga i alle fall^^

    Og den kjolen så skikkelig fin ut^^ Må legge ut bilde av årets kjole og da:D

    SvarSlett