03.12.2009

Pappa som leser blogg, dårlige karakterer og Konfirmantmøte!

Sak 1/3: Pappa leser bloggen min.
Når jeg vet hvem som leser bloggen min, så er det litt vanskeligere å være helt ærlig. Om jeg bare vet at det er mange, så kan det være folk jeg ikke kjenner. Det er lettere enn hvis jeg vet at den og den leser oppdateringene mine!
Jeg skal fortsette å være ærlig selv om pappa leser den, han får lese på eget ansvar!

Sak 2/3: Dårlige karakterer.
Vi fikk tilbake norsk tentamen og første nynorsk innlevering idag. Førstnevnte gikk rett vest. 4-, min ALLER værste karakter, og jeg skjønner ikke hvordan den ble så dårlig...

Sak 3/3: Konfirmasjonsmøte.
Bussen går nå om en time. Da møtes årets konfirmanter fra hele øya for første møte!





















Ellers, så har vi julekalender på skolen!
(Her får vi første jule-hint på bloggen min gitt!)













Måtte trekke tre idag, ettersom vi ikke fikk gjort det 1. og 2.
Jeg fikk for tirsdagen, ei hjertesåpe og ei pepperkake!





















Se hva som pryder kalenderens desembermåned!

Siv
xxx

7 kommentarer:

  1. Hehe :- )
    Awww, jeg vil ha kalendere din : DDD

    SvarSlett
  2. såå ksoelige bilder! årh, det er ikke alltid like gøy å når foreldre (og svigerforeldre) leser blogg. for man vil jo være så åpen som man kan, men merkelig nok kan foreldre ødelegge litt ofr det!


    sv; mange takk for kommentar på gårsdagens innlegg fra deg vakkre! :D Er gøy du legger ifra deg spor hos meg! :D Ha en KJEMPEFLOTT 3.desember! Du fortjener en fantastisk dag! :D Ta vare på deg selv i disse førjulstider, du er verdifull vettu ;D

    SvarSlett
  3. Bare skriv akkurat det du vil, og vær deg selv ;)

    SvarSlett
  4. Ingen av mine foreldre leser min blogg, men heldigvis har jeg en slags hovedregel om at jeg ikke skulle ha trengt å irettesette meg selv om de så begynte. Sagt litt enklere, så skriver jeg ikke ting på bloggen som mamma og pappa ikke kunne ha fått vite. :)

    4- er ikke stort å skamme deg så veldig over, men jeg skjønner godt at du er skuffet så klart. Så lenge du skjønner hvorfor det gikk slik, så har du ihvertfall lært av det =]

    Vi hadde aldri julekalder på videregående, ikke på ungdomsskolen heller tror jeg - eller vent, på sistnevnte tror jeg vi hadde noe greier en gang. Men det søteste jeg har sett på meget lenge kom i posten idag - mange, mange små, pertentlig innpakkede pakker med tall og navn på! De kom fra søsteren min,, og nå skal småbrødrene mine og jeg kose oss med hver vår lille overraskelse ved frokostbordet igjen, for første gang på mange år nå.

    KALENDEREN DIN ER NUDELIG OG TOTALT SJALUSIFREMKALLENDE! Men såklart unner jeg deg den. Hvor fikk du tak i den hen, da? Kan den bestilles? =}

    Natta, Siv.

    SvarSlett
  5. Når jeg spør om den kan besilles, tenkte jeg på neste års utgave altså (A).

    SvarSlett
  6. 4- på nynorsk for meg hadde hvert strålende x) Men dumt du er skuffet da "/ Det går nok bedre neste gang ;D

    SvarSlett
  7. sv; mange takk for kommentaren du la igjen på bloggen min i går søte! :D Så koselig! Håper du får en helt strålende helg! Kos deg mer enn ever! Take care lille verdifulle skapning ^^

    SvarSlett