31.12.2009

Året som har gådd

Jeg som ikke har blitt vant til å skrive 2009 skal om 12 timer skrive 2010?
Hm.
Jeg roter fram dagboka mi for å se høydepunktene og nedturene som har skjedd i år!

Januar.














Søndag den 4. ble jeg fjortizzzz! woops...
En av guttene i klassen besvimte, og ei klassevenninne av meg og meg selv ble livredde!

Februar.

Ei av jentene i klassen holdt overnattingsparty for alle jentene i klassen!
Jeg så "Ghosthunting with McFly" som jeg fikk i bursdagsgave!!!













Mars.












Min gode venn kom på besøk fra Tromsø. We had fun! Blant annet kræsja vi med sparken...
Dro på hyttetur for første gang! Ei hytte uten strøm og innlagr vann! Minnerikt.
Jeg klipte frisyre, first time.
Min venninne på 14 år ble døpt.
Vant to gull på trekkspill-greier.

April.

Var på første KONSERT.
Klarte ikke å vente som femte mann på New Moon, så hørte lydboka (underlag for meg...)













Invinterte meg selv inn i Twitter-miljøet.






MCFLY-BOARDSENE ble lagt ned... (mcfly.com) R.I.P.
Spillte inn trekkspill-cd

Mai.













Fikk endelig lest Eclipse.
Vant ei Busted-cd.
Radio:ACTIVE dvd'en kom i posten!!

















Juni.

Dro på tur til Tromsø. Kosetur til venner :)
Ble tvunget til å se Twilight, noe jeg ikke angrer på i ettertid.
















Juli.


Fikk lest første halvdel av Breaking Dawn, lånt på biblioteket.
Granma ble syk, så vi dro til Skottland for å drive B&B'et hennes.

August.













Smakte min første Starbucks-Hot Chocolate, elsket det.
Leste ferdig "Breaking Dawn".
Ble på ny forelsket i gutten jeg likte på barneskolen...

September.

Opprettet Bloggen
Startet på Kung Fu!
Begynte på serien "A House Of Night Novel"
Fikk McFly annuals i posten, som gjorde meg hoppende glad.

Oktober.
Livet fortsatte.

November.
Var på Swing-kurs, der jeg lærte mye!
Omegle.com gjorde meg kjent med en kjempesøt gutt.

Desember.

Første konfirmasjonsmøte.
Tok Svineinfluensa-sprøyte.
Sydde pennal for harde livet!









Fant ut at gutter er noe stress...

Ellers så har jeg spilt gitar jevnlig og vært med venner som har hatt tid til overs :)
Året har alt i alt vært ganske bra...

Hvordan har året ditt vært?

Siv

xxx

2 kommentarer:

  1. Hørres spennande ud ^^

    Året mitt har vært ganske bra faktisk :D

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som et bra år! :)

    Året mitt har hvert litt opp og ned. Men har som regel hatt det bra (:

    SvarSlett