11.12.2009

HELG!

Heisann alle fellow-bloggers :)

Har ikke så mye å klage om idag, jeg!
Det jeg hadde å si gidder jeg ikke å bruke mer av tida mi på idag; fikk snakket med L.

MEN: det gjør faktisk veldig vondt i arma mi. Det er enda like rødt, og jeg prøver å bevege den. Noen får vondere enn andre, og det synes jeg folk kan respektere istedet for å si at jeg syter. JEG FÅR OPPMERKSOMHET PÅ ANDRE MÅTER ENN Å SYTE OG KLAGE....

Nå har jeg å lage ferdig gaver til familien, så er jeg ferdig til jul!!!
Skal gi over 25 gaver, og en del av dem skal sendes.

Pleier du å syte for å få oppmerksomhet?
Er du ferdig med julepakkinga?

Blogges!!
Siv
xxx

1 kommentar:

  1. Synes ikke du klager jeg, for man kan ikke vite hvor vondt slike ting kan gjøre fra den ene til den andre =)

    God bedring med armen, da, Siv, slike ting er så utrolig kjedelig å streve med.. Men det vil helt sikkert gi seg litt og litt iløpet av dagene som kommer!

    Har ikke talt alle gavene jeg må ordne jeg, men navnene tok tre A4-sider i en college-blokk (med ett mellomrom mellom hvert navn). Så jeg burde kanskje få fingeren i gir snart ;)

    Snart kommer min versjon av Angels opp på bloggen, sammen med bilder av mitt nyommøblerte rom!

    Hearts;heart.

    SvarSlett