22.12.2009

Åpnet en julegave, eller?

Siv da, ikke titt!
Neida, jeg har ikke vært å klemt på julegaven; det er pappas jobb.
Men jeg vet hva som gjemmer seg i den store, firkantede boksen!













Om etpar timer skal mamma, pappa, lillesøster og jeg på kino: sammen!
Jeg tror ikke det har skjedd før i historien...
"2012" er den utvalgte filmen; jeg tror jeg er den siste som ser den?


De fleste av dere vet vel kanskje hvordan det er å være på besøk hos besteforeldre i jula?
Jo, vi får frokost, lunsj, middag, ETTERMIDDAGSKAKE, kvelds og kanskje enda flere måltider?
Jeg klager ikke!
En blir aldri sulten, men om en ikke er forsiktig legger maten seg rundt kroppen.
¤ Med dette skal jeg kjapt informere dere om noe jeg så på Schrødingers katt igår.
"Når en er blitt litt rundere, så oppfører fettvevet seg annerledes. Fettet legger seg, istedet for å bli lagret for så å bli brukt. Det er også vanskeligere å slanke seg."
De har funnet ut dette ved tvillingstudier.
Ikke vet jeg hva jeg tror eller ikke, men forskning er da alltid interessant...

Så du Shrødingers katt igår?
Har du sett 2012?

Siv
xxx

1 kommentar:

  1. - Jepp, klær og New Moon boka, haah x'') Tror det er det, siden eg kjente på det x''D
    - Nope, ser ikke på det (;
    - ÅÅ,den vil jeg se :DDD

    SvarSlett