06.12.2009

Julegrantenning!

Har hatt det flott med E, som overnattet i natt!
La oss sent (i følge min døgnrytme) som var klokka tolv. Huff, tired times x)

I morges jogget jeg to kilometer!! *stolt*
Korpset spilte jula inn i kirka, og siden jeg spiller tredje kornett, måtte jeg jo være med!
Jeg slo to fluer i en smekk, og var i kirka som "en av fem" før konfirmasjonen.

Skyndtet oss til samfunnshuset, der vi spilte noen sanger mens folket gikk rundt vårt utrolige vakre juletre!

























To prøver denne uka, der karakterene blir med på vitnemålet; musikk og Mat&Helse.
Har ikke lest noe særlig på noen av dem, tviler litt på at de går så bra...
ØNSK MEG LYKKE TIL, KJÆRE DERE, vær så snill, det pleier å hjelpe :)


Siv
xxx

4 kommentarer:

  1. Masse lykke til, Siv!! Du må la meg komme tilbake til alt det andre jeg så gjerne skulle ha kommentert akkurat nå, jeg er så trøtt og sliten st blikket mitt er slørete...

    Men for å svare deg: ja, det er kjempelenge siden jeg var der inne sist, og jeg fikk faktisk en tåre i øyekroken pgs reaksjonen hans.

    Det som har skjedd med mekka er veldig amerikansk, og det brune oppi der kommer fra noe spiselig :) Hjelper det?

    Juletreet deres var nydelig.

    xx

    SvarSlett
  2. så koselig!
    og lykke til!!! dette klarer du kjempefint siv! ;D


    sv; tusen hjertelig takk for kommentaren din på senge-innlegget mitt! :D Du er så god! Motiverer meg veldig med de søte ordene fra deg! :D Jeg håper du er fornøyd med helgen din og får en fantastisk uke! Ta nåfor alle del masse vare på deg selv, du er en viktig person med stor betydning vet du! :) Kos deg! *KlaskOgDask* ;D;D

    SvarSlett
  3. må dere bare 5 ganger til kirken?? digg da. vi måtte 10! x) Men Lykke til på prøvene :D De kommer til å gå bra ^^

    SvarSlett