20.12.2009

DIN blogg!

Nå er det jul, og det skjer ikke mye.
Holder på å få halsbetennelse, så har ikke så lyst til å gå ut å leke i snøen...

Drømmelogg
1. "Inatt, når alle de tolv månene står i linje over himmelen, da står de døde opp. Alle de som har mistet en kroppsdel, står opp for å få den tilbake."
Jeg fortalte de små barna dette, og lærte dem hvordan ikke få besøk av "levende-døde". Vi lagde føtte og armer.



















2."Jeg skal bare være her en kort stund" sa jeg, mens jeg begynte å ta på dynetrekk. My crush satt i senga i bare boxer og lo av meg. "Jeg tror det kan ta sin tid, dette her. La meg gjøre det" Han strakte ut hendene. "Dette er jobben min, jeg må gjøre det..." Så fortsatte jeg.


















Jeg vil lese
din blogg!
Uansett om du er innom bloggen min for første eller hundrede gang; leave a comment med url, så blir jeg glad :)

Kos deg denne bitte, bitte, bitte, bitte lille julaften!

Siv
xxx

3 kommentarer:

  1. stem på meg i blogg vs blogg da :)?
    http://tonjemk.blogg.no/1261256357_blogg_vs_blogg_finali.html#comment

    SvarSlett
  2. hehe,. såpass ja.. scary greier:) Jeg er innom bloggen din i hytt å pine jeg:) hehe
    Btw, takk for gratulasjonen:) I love it:)

    SvarSlett
  3. Hei igjen fantastiske fargesky! :D Takker så mye for at du tittet innom bloggen min og gav et lite pip på kommentarene mine! :D Du er så snill! :D Skulle vært flere som du ^^ Håper dagen din har vært fin, kan være du ligger og sover nå som klokken er midt på natta og i så fall så må du sove godt. ikke at du trenger no sjønnhetssøvn pena ;D tihi. Uansett, kos deg masse! Ta godt vare på deg selv! *Klask og Dask*

    SvarSlett