05.12.2009

Julegaver, trening og sying...

Var oppe sent igår for å sy ferdig ett pennal!


Også sto jeg tidlig opp idag for å:
1. Tegne tegning til granma
2. Skrive julebrev
3. Øve til Mat&Helse-prøve
4. Sy nede på syrommet



Nå har jeg gjort 1 og holder på med 3.
























Jeg lesert 13 sider om energi, karbohydrater, frukt og grønt etc. (link om noen vil se, KLASSE!)
Føles som om jeg ikke kommer noen vei :s


Senere får jeg besøk av E. Hun skal sove over! Vi skal trene på treningsrom, se film og kose oss :)

Pappa har fått ny pc, og den forrige funker ikke... Så den nye pc'en er i bruk, men det liker ikke pappa! Han vil har den for seg selv x)


Ha ei videre flott helg alle sammen! Kos dere.



Siv
xxx

4 kommentarer:

  1. Så søt tegning!! =)

    Så ikke ut som det mest givende stoffet noensinne, men på en måte er det jo mer interessant enn mye annet stoff, da. ;)
    I linken din ble det forresten en "http://" for mye, nr. 2 er overflødig, men det er ikke så vanskelig å ordne på om en vil lese.

    Jeg skal sove over på jobb, jeg! Er ferdig så sent og begynner veldig tidlig, så jeg skal låne "velværerommet" med sofa, dyne, pute, vask - og jeg tror det står en massasjestol der. :]

    Mange av oss blir litt eiesyk når vi får noe nytt, husker det var litt vanskelig å la tre søskenbarn leke seg med speilrefleksen min den dagen jeg fikk det (var på besøk hos dem i Kristiansand), men det føltes helt og fullt mitt når jeg reiste dit likevel. Og nå har jeg gode minner fra at de brukte det til de første bildene (det aller første tok jeg selv, da, og de ville egentlig at det skulle være av en morgen"frisk" meg med hår til alle kanter, men jeg rettet heller linsen mot kysten av Norge - den vakreste kysten jeg har sett, ihvertfall =)).

    God helg du også!

    SvarSlett
  2. Når jeg reiste derfra**

    SvarSlett
  3. Hehe :- )
    Så koselig, koos dere da :]

    SvarSlett
  4. så flott tegning! :D:D koselig!

    sv; mange takk for din kommentar på bloggen min !:D Så kos ^^ Håper du får en KJEMPEFLOTT Lørdag og at du koser deg masse! :D Take care so long !:D

    SvarSlett