05.12.2009

X-Factor

Egentlig følger jeg ikke med på X-Factor etter at No Name - No Fame gikk ut, men hører Shackles' når de synger.
De er de eneste igjen som har noe der å gjøre.
Ikke at jeg ikke synes de andre er flinke, men navnet sier seg selv, de må ha "x-factoren", det å kunne underholde: show!
Kunne synge forskjellige sjangre.

Igår gjorde dommerne det rette for fjerde gang.
Å sende ut No Name - No Fame var det aller værste de gjorde, og da mistet de en seer...
GO SHACKLES!

























Hva synes du?
Hvem håpte du/håper du skulle/skal vinne?

Siv
xxx

2 kommentarer:

  1. jeg håper jentegruppa vinner jeg!! :D:D


    sv; tusen hjertelig takk for kommentaren din på votte-innlegget mitt :D Det gleder meg så å se at du legger ifra deg dine søte spor i min blogg! :D Håper du får en alle tiders søndag, ikke glem å tenne to lys i dag :D Kos deg masse og ta vare på deg selv så lenge! :D *klem*

    SvarSlett
  2. jeg følger faktisk ikke med :O

    SvarSlett