24.12.2009

24. desember, familiens dag!

Hei alle sammen!
Ja tenk, jeg "sitter på data" og blogger på JULAFTEN...
Men her i dette huset skjer det ikke mye mer før klokka fem.
Jeg har nesten lest ut "The Host", bare 90 sider igjen, men jeg er så lei.

Jul.
Jul.
Jul.
Hva vil jul si for meg?
Rødt, nisser, juletre, gaver, maaaaat! Og mange sløve dager.
Også famile.
Er det ikke det julen handler om egentlig? Etter den religiøse delen?


















Juletreet ble tatt inn og pyntet igår kveld!
Kjempelite tre, men det holder i massevis.

1/3 av pakkene ligger hjemme, så vi får to julaftener. Lucky :)

Se på himmeln inatt min venn,
Kan du se hvor den vakre stjernen er hen?
Jeg satte den rett over huset ditt,
For å minne deg om at du er i hjertet mitt!
GOD JUL











Siv
xxx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar