02.12.2009

sosial på besøk!

Yes, idag er jeg på besøk for andre gang denne uka!
Jeg har fått fart på sosiallivet!

Mattetentamen idag.
Kan tro jeg ikke mistet 5 poeng?
Jeg hadde levert, og vi hadde forlatt klasserommet.
Da fant jeg ut at det var en oppgave på baksiden av heftet! 5 POENG!!!
Jeg som siktet til første 6'er. Not possible now...

















Michael Jackson, mattetentamens tema!





















Douglas Lee Poynter hadde bursdag i forgårs, den 30. november.
Da fyllte han hele 22 år!

Siv
xxx
p.s. oppsettet ser ikke bra ut, men det vil ikke endres... sorry!

4 kommentarer:

  1. For en god jobb dere gjorde med bøkene! Husker jeg etterhvert ble en reser på å legge kontaktpapir på skolebøker, og læreren ba meg legge på bøkene til de som ikke var tilstede...

    En stund brukte jeg å skrive ned de mest interessante drømmene mine rett etter at jeg våknet, eventuelt lese dem inn på taleopptakfunsjonen på mobilen, men nå sitter de ofte fast uten. (En av de drømmene har jeg skrevet om på bloggen - den heter noe om at de danser på benkene i kirka - i drømme). Så dumt at du overså den oppgaven! Men du scorer nok meget bra uansett. :)

    Svar: Hvorfor får de det for seg at det dreier seg om en forbigående greie? Dette gjelder et langtidsforhold =]

    Friends er genialt! De første sesongene er utrolig gøyale, mens i de siste sesongene blir ting liksom litt mer seriøse, med unger, ekteskap, høytravende jobber og slike ting. men kvaliteten på serien var det aldri noe å si på. Den holdt seg utrolig høyt hele veien, men hos One Tree Hill synes jeg kvaliteten har dalt i takt med de siste sesongene. Likte det best da de gikk på High School, jeg! Har faktisk sesong 1 og 2, tror jeg må ha et lite gjensyn snart. DVD-bokser er en kul oppfinnelse. =]

    Du har en utrolig spenstig og interessant blogg! Og takk for alle de kjempehyggelige kommentarene, Siv, du er ei megabra jente.

    PS: Beklager eventuelle skrivefeil! Du skjønner, jeg skrev en kladd for hånd etter å ha lest kommentarene dine, for siden jeg brukte iPhonen ville jeg heller skrive hele denne kommentaren på dataen... ;)

    SvarSlett
  2. Det var mer jeg skulle si i den PS'en!
    Jo, fordi jeg hadde en kladd, satte jeg arket opp foran skjermen og skrev med touch-metoden uten å ane om alt ble riktig, men nå når jeg leser over det etterpå ser jeg at det ikke gikk så aller verst. :)

    SvarSlett
  3. uff jeg hater når det er oppgaver på baksiden av prøver! Har skjedd mer enn en gang at jeg har levert uten å sett de 3-4 oppgavene som er på andre siden x)

    geese merkelig å tenke på at Dougie er 22! Det er jo ikke lenge siden han var 18 jo xD

    SvarSlett