09.12.2009

Grisesprøyta!

Den har jeg nå fått tatt!
Møtte opp etter skolen i gymsalen, der en del folk hadde rigget opp utstyr til massevaksinering.

Satt å ventet i en time; ikke fordi der var mye stress, men fordi jeg hadde det koselig med L, K og J :D
Da jeg endelig tok den (etter mye gru) var den ikke så vond! Stikket merket jeg nesten ikke, men da de sprøytet innholdet inn i muskelen svei det!














(Yes, venstrehendt power !)


Mat&Helse prøven gikk faktisk ikke så værst! Der var nesten bare avkrysningsoppgaver ("kryss av A, B, eller C). Noen "regn ut %" og der fikk jeg ikke gjort to av oppgavene grunnet dårlig tid (30 minutter...)

DRØMMELOGG
Dette er noe jeg tenkte å starte med. Jeg må fortelle om drømmene mine, og i tillegg kan dere kanskje finne ut av ting i tillegg til en crazy historie!

Natt til igår: Jeg husker jeg var i et hus eller noe. Han jeg likte/liker/uansett! skulle bokse med faren sin. Faren var stor og sterk med mye muskler. Gutten slo ett slag, og faren lå i bakken!! [mer husker jeg beklageligvis ikke...]
I natt: 1. Tror jeg ble med på boksetrening... Men det var flaut som bare det, for alle de andre var helt trent og kjempegod kondis, også kom jeg og var skikkelig slapp i forhold!
2. Jeg måtte ta en masse sprøyter! [gruet meg sikkert til sprøyta jeg tok idag...]


Har du tatt Svineinfluensavaksine?
Er du venstrehendt?
Husker du noen gang drømmene dine?

Siv
xxx

4 kommentarer:

  1. Fikk sprøyten for noen uker siden gjennom jobben, jeg, og gruet meg VELDIG. Men den var jo nesten ingenting! Vet du, jeg sang "Take a Bow" mens jeg fikk den, på oppfordring av en av sykepleierne, for jeg spurte om jeg kunne få høre imens, og da hun spurte om jeg kunne teksten og jeg sa ja, ville hun så gjerne at jeg skulle synge også. Det gjorde det hele så mye bedre at jeg rent glemte å vente på stikket. =)

    Så flott at prøven gikk bra! Men lite tid til å fullføre er alltid like kjedelig...

    Skal fortelle om drømmer jeg har hatt en annen gang, jeg - pappa driver og maser hull i hjernebarken min om at "Nå må det skje. Sov!". Lillebror er ikke engang hjemme fra korpsøvelsen -.-

    Svar: Åh, kjære deg, takk skal du ha da. (:

    Har spilt inn Save Me, og den kommer på bloggen så snart jeg får overført den til PC'en på et vis. :) Skal definitivt lete opp det klippet med deg også!

    God natt xx

    SvarSlett
  2. Bra Mat&Helse prøven gikk bra da! :D

    og neei har ikke tatt vaksina og det skal jeg heller ikke! haha jeg har sprøyteangst så det holder :P + at jeg mest sannsynlig hadde svineinfluensa i september så da er man ferdig med den! (:

    Jeg husker drømmene mine rett som det er, men glemmer dem som regel i løpe av dagen hehe men hender jeg skriver de ned da (:

    SvarSlett
  3. uff da. ne ihar ikke tatt den og skal nok ikke heller :)
    husker ofte drømmer, og digger det! haha


    sv; tuusen hjertelig takk for kommentaren du la igjen på min blogg i går vakkre! Så koselig asså! :D Du er virkelig snill! :D Setter så pris på dine ord! :D Håper du får en fantastisk dag og at vi blogges senere. Take care verdifulle! :D

    SvarSlett
  4. nei jeg har ikke tatt svineflu vaksine, og jeg er heller ikke venstrehendt... likevell må jeg bruke venstrehånda fordi høre er knekt :p

    Noe ganger husker jeg dem.. noen ganger ikke..

    SvarSlett