19.12.2009

Updatings!

Har veldig lite å fortelle, bortsett fra 3 ting:

1. Der var en engelsk familie på hurtigruta, som jeg ikke turte snakke med... JEG ELSKER ENGELSKMENN!!
2. Skjer ikke mye her hos besteforeldrene mine, men det tar seg vel opp etter helga!
3. Holder på å lese "The Host", men det visste dere fra før..

The Host
Skjønner ikke så altfor mye (leser den på engelsk...), men det jeg skjønner er:
Det finnes sjeler som overtar menneskekroppene! Også er det ei jente, Melanie Stryder, som ikke "forsvinner" etter hun blir besjelt, og både Melanie og "sjelen" er forelska i samme mannen, Jared. TREKANTDRAMA sier jeg bare!











Vil si takk til E, H og T som holdt meg i selskap (ved å sende meg flere meldinger) mens jeg satt på huttututta i 25 timer! TAKK!

Har du lest The Host?
Elsker ikke du også Engelskmenn?
Hva skal du bedrive jula med?


Siv
xxx

p.s. her hos besteforeldrene mine har snøen lagt seg som ei tykk dyne på bakken! HURRA!

2 kommentarer:

  1. hmmm. den boken må jeg lese også trur jeg.. herlig å få noen tips:)
    Nei jula her blir vel tilbrakt med familie, venner, fest å se gamle kjente og full og total avslapping med dagdrømming frem til min kjære kommer hjem igjen.. hehe.. Der da??

    SvarSlett
  2. Har ikke lest den men den høres ganske bra ut! og jaaa jeg elsker engelskmenn! <3 Jeg kunne sitti å hørt på engelske folk prate i evigheter haha :P

    SvarSlett