22.12.2009

Ønskeliste

En dag, så er den 24. her.
Jeg har derfor funnet ut at jeg skulle innvie dere i mine julegaveønsker!

1. McFly-konsert
Dette punktet listet jeg bare opp så mamma og pappa vet at jeg enda har et sterkt ønske om å få dra på en. Om verden skal gå under i 2012, så må jeg jo få sett dem live før vi alle er borte...




2. DeLillos Gitarbok
Jeg har lånt mammas gamle Lillebjørn's gitarbok men det var ikke alt der jeg skjønnte. Denne virker interessant og den er skrevet på en mer moderne måte.



3. Hurley-klær
[i.e. hettegensere, t-skjorter]
Ser dem til stadighet på McFly, og det er et merke som ikke så mange har her oppe i nord. (Som de fleste vet, så liker jeg å være "først".) Og mange av plaggene er kjempekule!




4. Dusjhette
Tro det eller ei, men jeg er dønn alvorlig! Da slipper håret å bli klisjvått etter gymtimene. Den avbildet under er kanskje ikke helt praktisk, men dere ser hva jeg mener med dusjhette :)


Jeg må si der opprinnelig var en lang liste, men jeg kommer ikke på flere punkter i farta. Får håpe jeg blir overrasket med ting jeg ønsker meg, men har glemt av jeg ønsker meg ^^

Hva ønsker du deg i julegave?

Siv
xxx

1 kommentar: