27.12.2009

puck-spill og julebukk!

Både igår og idag spilte lillesøster og jeg et puckspill i spillsalen.
Kjempegøy, men jeg tapte hver gang... huff!
Selv spilte jeg 4 omgager igår og 8 idag!!! Kjempegøy :)

Julebukk!
Er jeg for stor til å gå etter godis i romjula?
Neshda, så lenge det er gøy, så er en aldri for stor ^^
Vi sang en "Jul i Svingen" sang, som barneskolen sang på nissemarsj.















Den lure nissen
I jula skjer det mye rart,
det har bygda vår erfart.
Hvem kan det være,

hvem er på ferde

HOHOHO

det er nissen så klart!


Han maler kua rød og blå,

fjærner alt fra der det lå.

Noe er borte,
hvem kan ha gjort det?

HOHO
Tyven har topplue på!


En nisse er liten og spretten
og glad
Når nissen får leke da har han det bra

Han danser og hopper og finner på sprell
pass deg for nissen han lurer ikveld!

Har du gått julebukk i romjula?
Eller kanskje hatt noen syngende på døra?

Siv
xxx

2 kommentarer:

  1. Naaaaam, goooodis 8'''D
    - Nei, desverre
    - Ikke år x''D

    SvarSlett
  2. hehe awh jeg savner å gå julebuukk! hehe har ikke gått julebukk på mange år :P

    Nope ingen syngende på døra vår. Vi pleier omtrent aldri å få noen heller.

    SvarSlett