07.12.2009

prøver!

Linn tok opp noe på bloggen sin; å svare ærlig på spørsmålet "hvordan har du det?"

Personlig er jeg litt stressa...
Faktisk ikke fordi det er jul om to uker, men fordi jeg har fire prøver på de neste 9 dagene på skolen!
De siste dagene på skolen, også må vi ha prøver...
Mat&Helse, musikk, samfunnsfag og RLE!!!

Heimkunnskap og musikk karakterene kommer på vitnemålet, og de er greie men hardcora lærere. De forventer på en måte at vi skal kunne de minste detaljer.

Hvordan har du det?

Siv xxx

p.s. jeg har bursdag om 31 dager (tror jeg!) og da ønsker jeg meg en gratulasjon og en klem (a)
Folk pleier å glemme den, og det er trist...
Jeg mener bursdagen er viktig, vet ikke helt hvorfor... ^^

Synes du det er koselig når folk husker bursdagen din?




















Slenger med et bilde av verdens beste julegruppe! (og om noen har link til sangene dere; ja takk!)

D.S.


3 kommentarer:

  1. Jeg skal prøve å huske det! ^^

    SvarSlett
  2. Åh, det hørtes ganske travelt ut du, men jeg er sikker på at du vil klare deg helt fint...

    Hadde du svart meg igår ville du ikke fått noe særlig til svar, men idag må jeg si har vært en meget god dag i forhold, så motet mitt har steget et par hakk, og jeg føler at livet er enda litt mer verdt å leve. :]

    Så du har bursdag 7. januar? :) Skal prøve meget iherdig å huske det!!

    Svar: Tusen takk for en utrolig hyggelig kommentar, igjen! Bare dette: "Du burde få gått på kino med ham ^^ Dere ville fått det gøøy" varmer hjertet mitt mer enn du noen gang kommer til å forstå - og jeg må si du virker som ei jente som virkelig bryr seg, og det rører ved noe i meg.

    Jeg blir også flau av sånne ting, og jeg skammer meg på en måte - selv om jeg ikke kunne være der. Og da er det enda verre å ha tabbet seg ut! Men nå er jeg ferdig med den episoden, tror jeg. Håper det ihvertfall Ü

    Er egentlig glad for at jeg ikke ble i godt humør av dem - om du skjønner, haha. The Hangover har jeg lyst til å se - har du sett den?

    Tuuusen takk! Du varmer hjertet mitt.

    Karina.
    x

    SvarSlett
  3. hahaha bra bilde! ja det er veldig koselig når folk husker bursdagen din! :D:D jeg husker jo aaaaldri noens. ;D


    sv; mange tusen takk for kommentar fra deg på gårsdagens innlegg søte du! :D Jeg setter så utrolig pris på at du legger fra deg dine fornuftige spor på min blogg! :D:D Du er snill ass! :D Jeg håper du får en helt fantastisk dag! Ta godt vare på deg selv så lenge - duer verdifull vettu ;D tihi. Bye! :D

    SvarSlett