01.12.2009

Drømmer og mareritt.

Hver eneste natt, drømmer jeg ett eller annet.
Av og til kjempegode drømmer, som jeg ikke vil våkne fra (kanskje jeg er med en gutt jeg liker? Møter McFly etc.)
eller en koselig drøm som kunne ha fortsettet uten at jeg vil våkne (flott kveld med venner)
men også (like ofte) helt fæle drømmer som jeg helst kunne vært foruten... (noen dør, naturkatastrofer, jeg blir mobba etc)

Før pleide jeg glemme drømmene noen minutter etter jeg hadde våknet, men nå har jeg fått en vane; å tenke over nattens film før jeg står opp.

Når en drømmer, da er det underbevisstheten som jobber. Det kan være noe du har lyst skal skje, noe du er redd skal skje eller et bilde du har sett, og hjernen lager en random historie av det.


















Helt seriøst mareritt.
Jeg håper inderlig jeg ikke blir slik. Ikke bare fordi det ikke ser bra ut, men fordi det er stor fare for å dø, og det er vanskelig å bevege seg!
Nå diskriminerer jeg ikke(!) de tykke, for jeg er ikke tynn selv, jeg sier jeg ikke vil bli tykk som dette, for det er ikke bra for helsa...



















Nydelig bilde!

Pleier du å drømme om nettene?
Husker du dem etterpå?
Hva pleier du i så fall å drømme?

Siv
xxx

4 kommentarer:

  1. pleier å ha helt forferdelige drømmer også våkner jeg og klarer ikke å sovne igjen :s

    Eh?! du er da vell ikke tykk ._.
    syns nå du er tynn :D

    SvarSlett
  2. Jeg mener å ha lest et sted at alle drømmer maaange drømmer hver natt, men du husker bare noen av dem noen ganger. Men joda jeg pleier å huske de etterpå og jeg drømmer om alt fra å møte McFly til å bli drept av slanger i en eller annen jungel x)

    SvarSlett
  3. det må være forferdelig å være så tykk. Altså de som er sånn vil jo ikke være sånn, må være tøft for dem =/

    jeg har fot tiden ganske dårlig døgnrytne, de to siste nettene har jeg sovet to timer, og jeg går på skole! Jeg sliter med å sovne og når jeg først sovner bare har jeg mareritt.. Det er ikke noe særlig

    Forresten, hva mente du på bloggen min med "hvis du liker å være på topplisten", jeg er ikke på noe toppliste ? :p men ellers takk for herlige kommentarer! <3

    SvarSlett
  4. hah! jeg elsker å drømme - nettop pga hvor merkelige de kan være! :D


    sv; snille søte du - tusen takk for din kommentar på julekalender innlegget mitt! så koselig asså! :) Du varmer det lille hjertet mitt så mye og gir meg bare mer og mer inspirasjon til å stå på! Jeg takker deg så utrolig mye for det! Kos deg kjempemye videre og ikke glem hvor verdifull du er! :)

    SvarSlett