30.12.2009

Julaften nr.2! (best granma in the world!)

Som sagt, så kom vi hjem igår kveld.
Idag kom postmannen med pakker!!

Gaver fra Berlevåg og Skottland!














Twilight, MCFLY BEANIE HAT!! og New Moon

Nå kan jeg oppfylle en ting på gjørelista mi:
Lese Twilight-sagaen på nytt, på engelsk :)














Hurley t-shirt & Hoodie <3
Har hatt lyst på en Hurley hoodie siden... ifjor høst!


















Boobtube - skurrete bilde, men hadde ikke tid til å prøve så mange ganger...


Alt dette fikk jeg fra Skottland. Fikk faktisk en lilla topp også.
Gjett om jeg ble glad!!!!!

Lucky me?

Siv
xxx

5 kommentarer:

  1. Wow, for en super pakke! Og så fra Skottland, da. :)

    Den beanien var utrolig stilig! Alt var utrolig stilig. :]

    Svar: Tusen takk!
    Tror kanskje jeg skal si twothousandandten på engelsk også, jeg. (:

    SvarSlett
  2. Ja, really lucky you : DDDD
    Jeg likte den lua, den minnet meg om Danny sin x''D
    Å sånne Hurley liker jeg også :- )

    SvarSlett
  3. søøøøt lue :D!
    ja den lypsylen lukter og er veldig go' :D

    SvarSlett
  4. sv; hei! Isteden for å takke deg for at du var innom bloggen min og la igjen kommentar, så tenkte jeg å si "GODT NYTTÅR!!!" :D Håper det neste året bringer mer glede enn noen år før har gjort! :D

    SvarSlett