28.12.2009

turn-offs

Jeg fant ut jeg skulle ha en liten idèmyldring på ikke ringere enn "turn-offs".
Det moderne menneske fokuserer ofte på negative ting om nye personer en møter; mange tenker ofte i mer overlegne baner enn andre.

Jeg tenker ikke på utseende, for alle er pene på hver sin måte!
Meningen min er av mer... valgfrie forskjeller.
Ting du kan gjøre noe med, men velger å "ignorere".

Der er to ting som er skikkelig turn-off i min synsvinkel:
Dårlig ånde og snusing/røyking

Begge kan du endre selv.
Røyking eller snusing kan du slutte med, eller (helst) ikke starte i det hele tatt.
Røyking blir det skikkelig kleimen lukt av, og er ikke bra for verken deg selv eller omgivelsene. Du skader andre av å irritere din egen kropp.
Snusing skader ikke omgivelsene, men hva slags autoritet lyser det av en person som skader seg selv????







Hvor godt er det å snakke med en person som blåser dårlig ånde på deg? Alle vet hvor ekkelt det er. Helt siden jeg var lita har jeg bevisst pusset tennene ekstra godt etter for eksempel å ha spist makrell i tomat og kaviar.
MEN jeg har også hørt at det kan være feil i munnhulene eller noe...?







Hva er turn-offs i din synsvinkel?

Siv
xxx

4 kommentarer:

  1. heei :D jeg har en liten utfordring til deg og den fine bloggen din! :D Bare om du ønsker no spess å skrive om :D Utfordringen er å skirve et innlegg med topp 5 beste og topp 5 værste ting som har skjedd dette året. Det er jo snart nyttår- så en oppsummering er jo bra. Om du ikke vet om noe å skrive om fra virkeligheten, så kanskje det er noen høydepunkter på bloggen din eller i nyhetene som du vil ta med. DU bestemmer alt! :D Gjerne inkluder bilder.

    Deretter; gi samme utfordring til fem andre bloggere samtidig som du ønsker deg et GODT NYTTÅR! :D

    SvarSlett
  2. helt enig! :D

    sv; Tittei ! :D Jeg lister meg bare inn til deg for å veldig upersonlig takke deg for kommentar på bloggen min! Det er fryktelig koselig å høre andres meninger så takk for at du la ifra deg spor!! :D Kos deg masse videre! :D

    SvarSlett
  3. uff enig med røyking og snusing! Skjønner ikke at folk gidder å i det hele tatt begynne med det. ><

    SvarSlett