26.12.2009

Bowling

Familien var ute på bowling idag!
Jeg måtte spille uten gjerde for fjerde gang i mitt liv, men det gikk ikke så veldig bra...

38 poeng første omgang, uff!
77 poeng andre omgang! Mye bedre :)















Men over til noe annet.
Jeg leste mail fra slekt idag. New Zealand!
Guttene begynner å bli store, den største av dem er en god del høyere enn meg!! Urettferdig...
Og de er skikkelig sporty (mer enn meg). Livreddning, rugby, svømming og andre sporter!
Eneste jeg driver med av sport (utenom skolen) er å gå igjennom huset.

Er du noen bowler?
Har du slekt andre plasser enn Norge?
Er du noe sportsmenneske?

Siv
xxx

3 kommentarer:

  1. - Nææææh x'''D
    - Jepp, nesten alle slektningene mine er fra Filippinene :- )
    - Å nei du x'''D

    SvarSlett
  2. Heeei vakkreste! :D Endelig fikk jeg satt av tid til bloggen og derme til å si TUSEN takk for kommentar fra deg i romjulen! At akkurat du er innom bloggen min gir meg veldig mye glede og inspirasjon og jeg håper du vet hvor verdifult det er for meg! :D Kos deg kjempemasse videre og taaaake caaaare! :D *klaskogdansk* ;D

    SvarSlett
  3. haha kanke si jeg er noen god bowler nei x)

    og nei hele slekta mi er fra Norge. Booring! Heldig du som har slekt andre steder :D

    Kanke si jeg er no sportsmenneske nei. Eller jeg liker jo å se på sport da (a)

    SvarSlett