01.01.2010

nytt år, nye muligheter!

Nå er 2010 her, og det er ingen vei tilbake til 2009 ;)


















Hvor er den blå månen de lovte oss?
(Lillesøster leter...)















Godt og varmt inne i gapahuken!


















Vi sendte opp et par lanterner mens vi ventet på det nye året!


15 minutter før midnatt, måtte jeg tisseeeee. Utedo? Skummelt! Hva om noen har lempet et lik nedi, også våkner det til livet? HJELP! Løsning? Blitze for å skjekke. Bildene ligger enda på kameraet, ikke noe særlig å se på!














klokken slo 00.00



















Godt Nytt År til alle dere som stikker innom denne bloggen i ny og ned!

Hvordan feiret du nytt år?

Siv
xxx

3 kommentarer:

  1. Awh. Den lanterne-greia var pen!

    Sant det. Ingen vei tilbake!

    Sikkert like greit å ikke poste bilder innefra utedoen ;)

    Min feiring var jo veldig rolig, men jeg koste meg uansett. (:

    Godt nytt år, Siv ♥ Og tusen takk. ^^

    SvarSlett
  2. sv; kjære deg, ♥ tusen takk for nyttårshilsenen du sendte! :D ♥ Jeg blir så glad! :D Håper det nye året kommer til å skinne som bare det for deg Siv ! ☆Klem♥

    SvarSlett
  3. hahaha måtte le av de med utedoen! Vi har utedo på hytta men jeg har aldri tenkt på at det kunne liggi et lik neddi der xD Du har nå en bra fantasi da ;P Selv er jeg mer redd for at det skal være en hoggorm der x)

    Godt nyttår til deg også Siv (:

    Jeg feiret nyttår med mine beste venner pluss noen til. God mat, høy musikk, masse drikke, masse fyrverkeri, plus basing i snøen i penklær. woho :)

    SvarSlett