12.11.2010

Singler til Siv #2

Denne gangen tok det betraktelig kortere tid før jeg fikk dem enn med Party Girl-singlene.
Foreløbig ligger sangen, ft. Taio Cruz, på 4. plass.
HIT for å laste den ned, eller HIT for å kjøpe singlene i fysisk format.

















Forstørrer samlinga dag for dag.




















Fikk bilder i denne dealen også! Lucky.


Jeg har jo sangene fra før...
Men alt for McFly, eller hva?
Det passet egentlig godt med en pakke, så ble starten på helga enda bedre.
Noe kjent med sangen? Kanskje hørte du meg synge den for noen uker siden?
Jeg må skrive et debattinnlegg, støvsuge, finne juleballskjole, helst øve på en prøve og se en film et par ganger (til skole, selvfølgelig!)

Over og ut for nå!

Hva skjer i helga?
/ Støtte McFly med 99p? ;)

Siv
xxx

Ps. Nesten 60 liker bloggen på facebook!! Wow. Er du ikke en av dem? Be my guest til å like den!

5 kommentarer:

  1. sv: takk : ) navnet ditt er også kult ;D

    SvarSlett
  2. Håper singlene har kommet når jeg kommer hjem igjen :D

    Oooh, enda flere bilder! YAY! Da får jeg fylt opp litt mer av veggen min, hehe ^^

    Jeg kjøpte singlen fra iTunes 7 ganger.. Men så bare nekta iTunes meg å kjøpe fra UK-butikken. Fikk beskjed om at jeg bare kunne kjøpe fra den norske liksom.. Ble jo bare tull det der.
    Håper de kommer seg litt lengre opp - for det fortjener de virkelig :)

    x

    SvarSlett
  3. du og McFly altså...... :p

    Lykke til med å finne juleballkjole :D e du sånn som mæ, så tar det laang tid å finne kjole, hehaheh. I år, for første gang, så har æ faktisk funne mæ kjole, før adventa bynne! å en kjole æ faktisk like! å det e bra :-D

    SvarSlett
  4. ooh, noen som digge Mcfly!
    Fleir sanga på de nye singlan egentlig? utenom Shine a light?

    - CecilieK

    SvarSlett
  5. CecilieK: digger du også McFly? :D
    Tja, I'll Be Your Man og End Of The World acoustic, også Dynamite ^^

    SvarSlett