18.11.2010

Overnattingsbesøk

Jeg har ikke så ofte besøk, men i morgen er det månedslov = fri, og det passer godt med overnatting!
Så her i huset står McFly Behind The Scenes for tur, etter Just My Luck er ferdig...
Kjempestas for meg!




















Jeg var på første "ordentlige" øving til juleteateret i dag.
Det var skikkelig gøy å få spilt rollene våre!
Meg som ond, gammel heks; kjempemorsomt.
I morgen skal vi spille volleyball, og sikkert snakke hull i hodet på hverandre.
Nå derimot, skal jeg kose meg videre med McFly-kveld; ja for jeg må nesten kalle det det!
Og A valgte det frivillig altså, bare sånn til opplysning... ... ...

Hva skal du bruke månedsloven til?

Siv
xxx

6 kommentarer:

  1. Er det nå jeg spør hva månedslov er?
    Anyways, jeg skal bruke de neste dagene på kjemirapport, matteoppgaver og prosjektrapport. Samtidig som jeg spyr ut kroppsvæsker (har blitt syk). Hurra for helg!

    SvarSlett
  2. Mulig jeg er... veldig dum nå, men jeg aner ikke hva månedslov er for'no :P

    McFly-kveld... Høres gøy ut ;) :D

    x

    SvarSlett
  3. Hva er månedslov egentlig? :)

    Åh, gøy med overnattingsbesøk da! Var på det i går sjæl, og vi så film og spiste vafler hele natten. Rimelig okei, spørru meg!

    Og gratulerer med rollen som heksa! Hekser er alltid de artigste i stykker, synes jeg. Hoho!

    SvarSlett
  4. veit ikke hva månedslov er jeg heller gitt. høres svensk ut spør du meg haha x) Men alltid gøy med overnatting! Spesielt hvis man kan kose seg med McFly i tillegg! :D

    SvarSlett
  5. Vet dere hva, jeg aner ikke hva månedslov er... Vet bare at vi fikk fri, jeg :')

    SvarSlett
  6. Høres ut som en super koselig kveld ;)
    Du var foresn kjempeflink som heksa! <3

    SvarSlett