02.11.2010

Help me please!

Okei, så dere hørte Shine a Light coveret mitt for ikke mange dagene siden.
Nå har jeg meldt meg på konkurranse, og det er åpnet for å stemme.
Jeg hadde vært dere evig takknemlige om dere hadde orket å stikke innom sida for å stemme på meg!




TRYKK HER FOR Å STEMME

Jeg er i tvil om hvor stor sjansen min er til å vinne.
Der er noen gode konkurrenter, uten tvil!
What are you waiting for? VOTE! :D
Om ikke bildet over funker, så gå inn på www.mcflyholland.nl, McFactor oppe i headern til venstre, også finn VOTE på sida. Der stemmer dere, enkelt, Siv!
Jeg stoler på at dere klarer å dra dette i land; dere er så effektive så!
Dere har forresten til neste mandag til å hjelpe meg... Hint, hint...

Ingen spørsmål, men en oppfordring; STEM!

Siv

xxx

5 kommentarer:

  1. SKAL OFC STEMME PÅ DEG! :D i'm a big fan of you already, hihi <3

    SvarSlett
  2. Stemte på deg jeg, du er jo så flink! :)

    SvarSlett
  3. Har stemt jeg vettu! Skal få stemt fra en annen pc i helga! :)

    SvarSlett
  4. Jeg stemte! :-D
    Fikk søstersen og mamsen til å stemme og, hehe :P

    x

    SvarSlett