27.11.2010

Lørdag før advent

HELG!
Jeg var først oppe i morges, lenge siden sist.
Gledet meg som en unge til å spise sjokolade etter forkosten!!





















Jeg fant en (utgått) pakke m&m's i et skap...


Nå er jeg litt kvalm etter å ha spist nesten en halv pakke m&m's.
Søster spiste vel ikke fullt så mye selv om jeg sa hun måtte forsyne seg!
Vi har for en gangs skyld huset for oss selv.
Foreldra har dratt på julemesse.
Senere håper jeg vi får laget noen julegaver, som planen for dagen egentlig er.
Jeg fikk Bumpy Ride på hjernen, så den har gått på replay ei stund.
Likte ikke sangen i begynningen, men den er ganske catchy, right?



Hva gjør du denne siste dagen før advent?

Siv

xxx

5 kommentarer:

  1. Å, jeg vil og ha m&ms!

    Jeg sitter i stua og prøver å varme meg, jobber med en skriveoppgave og har sette en film og håper kjæresten min kommer hjem igjen snart.

    SvarSlett
  2. namnamnam :D m&m's e godt :-D

    Kos dokker idag :-) æ ska i værret nu om ikke så lenge å være med på julegrantenninga :)) hihi

    SvarSlett
  3. Nam :D

    Jeg har vært i byen å spist lunch jeg :)

    SvarSlett
  4. ååå m&m's <3
    Deilig å være alene hjemme innimellom da! :)
    Jeg jobba fra 13:00 til 21:49 i går jeg. Da jeg kom hjem var jeg så sliten at jeg ikke orka popcorn en gang :p og jeg elsker egentlig popcorn haha

    SvarSlett
  5. Hadde alenedag.. Helt til roomie kom - så satt vi og snakket i 8 timer liksom.

    Ohnooo. Blir gal hver gang jeg hører den sangen på radio.. xD

    x

    SvarSlett