17.11.2010

Juleskuespill

Årets juleskuespill er i gang.
I år går vi for "Gaven", som er ei blanding av årenes løp.
Jeg var til og med heldig; jeg fikk en utrolig rolle.























Fra årets oppsetning på Reisen Til Julestjernen på Nationalteateret.

Rollen jeg fikk, er Heksa fra "Reisen Til Julestjerna".
Den ble spilt av plassens proffe skuespiller, så jeg føler meg ganske priviligert som får den rollen!
Dette året er har vi et crew med over 80 skuespillere, så dette blir stort.
Jeg har vært med på 3 juleskuespill før, i 2002, 2005 og 2008.
Sjøstjerne, dansende bamse og full tante Helga står alle på lista over karakterer jeg har spilt.
Jeg gleder meg!

Noen gang vært med i et teater?

Siv
xxx

6 kommentarer:

  1. Jess, æ va jo me i fjor! Har du glømt at æ fikk samme rolle som dæ, bare året etter? ;o

    Glede mæ te lørdag førr å få høre korsn rolle æ får:D

    SvarSlett
  2. så artig da! e så koselig å fare å se på juleskuespællet i jula, så du kommer nok kanskje til å se mæ blandt publikum på en av forestillingen, hihi :-)

    Æ va med på det i 07 - når det va trollmannen fra oz. Va artig å bei kjent med en del, men samtidig så bei det litt stress med alle øvingen, i tillegg til handball liksom, og de kræsja, osv. + at det va en del dautid, korr vi ikke gjor så masse, og det va kjedelig, høhø :p

    SvarSlett
  3. Har ikke spelt nokka anna en sonn såm vi hadde på risøyhamn skoln. hehe. Lykke til Siv :D Trur æ skal se på julespelle i år ^^ <3

    SvarSlett
  4. Så gøy! :D

    Sånne julespill er jo alltid så koselig ^^
    Har hatt noen rare roller.. i ikke noen spesielt morsomme spill..
    Men å stå på scenen å opptre er jo alltid gøy uansett ;)

    SV: Hehe, nei Egon er ikke så dyrt som alle skal ha det til. Er ikke noe dyrere å spise der enn noen andre steder egentlig..
    Spiser man på Mac'ern så betaler man jo fort over 100-lappen for et meal. På Egon så betaler man litt over 100-lappen og da får man en virkelig porsjon :P

    x

    SvarSlett
  5. Å så gøy! Gratulerer med rollen som heks! :D

    SvarSlett