20.11.2010

Flittige Siv

Ikke egentlig.
Jeg har sittet i hele dag med en filmanalyse som jeg skal fremføre på tirsdag.
Men jeg føler ikke at jeg har fått gjort så mye...






















Jeg tok også ned denne...
Den har hengt på døra i tre år nå! På tide egentlig.




















Også hang jeg opp bildet til venstre.
Fikk Above The Noise på torsdag; tok bare 5 dager i posten! Rekord jo.



Jeg har rydda rommet skjønner dere. Eller, veggene. Jeg tok ned en Taylor Lautner-plakat.
Gulvet fikk seg et sug; hybelkaniner liker ikke sånt.
Også har jeg prøvd å hjelpe ei kjempegrei venninne som signer opp på Super City.
(Jeg lånte også bort ei McFly notebok til henne som sov over. Hint, hint)
Ellers så sitter jeg nå på det ryddige rommet mitt og gjør matte.
Det er regelboka som får gjennomgå i dag.

Hva har du gjort denne søte lørdagen?
Ja, det har blitt litt mye søtsaker på meg...

Siv
xxx

3 kommentarer:

  1. Den søte Lørdagen som altså var i går, så var jeg å trente, så på peppes med 2 venninner så så vi Harry Potter :D woho :D

    SvarSlett
  2. på lørdagen va æ å spilte fotball i Harstad ;D ihihi

    SvarSlett
  3. På lørdag var jeg på butikken!! Storsvært.. Møtte gamle fjes og.. :p

    Yaaay, Above The Noise ^^

    Misunner virkelig evnen din til å jobbe med skolearbeid i helgene. Jeg åpna nesten aldri ei skolebok hjemme jeg, let alone i helgene liksom.. :p

    SV: Joey hilser tilbake! ;)

    x

    SvarSlett