22.11.2010

Foredrag

Filmanalyse.
Greit nok å skulle skrive, men foredrag?
Jeg klarer jo ikke engang å håndtere powerpoint...



















Heeeeeelp!

Eller, det er vel egentlig bedre muntlig.
Da slipper jeg å tenke på alt det formelle.
Det kan nevnes på innpust.
Men det jeg ikke får til står det verre til med.
Jeg prøvde å få hjelp fra gammelrektoren, men jeg ble ikke så mye smartere...
Microsoft Powerpoint 2007 vil ikke hjelpe meg det minste.
Problemet er: jeg vil at punktene mine skal komme ette hvert som jeg bestemmer det.
Altså, alle punktene på hver side skal komme et og et.

Vet du hvordan man gjør dette?

Siv
xxx

6 kommentarer:

  1. beklager, men kan ikke sånn powerpoint og sånt.. :)

    SvarSlett
  2. Jeg skjønte ikke helt spørsmålet...? :p ahahah, kan sikkert prøve å hjelpe deg hvis du sier litt mer hva du mener :)

    SvarSlett
  3. sorry, bruker open office :)
    Men lykke til <3

    SvarSlett
  4. Ehh.. uuh.. uhm...
    Jeg... har aldri forstått meg på Powerpoint. Jeg fikk det alltid forklart, så jeg kunne det mens jeg holdt på med det og det prosjektet, men glemte det alltid til neste gang, beklgaer.. :S

    SV: Åh, jeg GJORDE DET SIV! Bilder og alt fra turen er OPPE! Det tok meg bare en måned!!! *stolt*

    x

    SvarSlett
  5. Aha, jeg tror jeg skjønner hva du mener, dette er det jeg tror du mener: Hvis du skriver f.eks; Laget i 2001
    Ble først vist i 2002 f.eks, så vil du at disse to setnigene skal komme når du "befaler" dem manuelt liksom?
    Hvis det var det du mente så må du skrive hvert punkt som en tekst liksom, ikke i samme boks, om du skjønner hva jeg menerXD

    SvarSlett
  6. Takk for interessant informasjon

    SvarSlett