15.11.2010

Sammarbeidsutvalg

Fredag kom skolens rådgiver og fortalte om sammarbeidsutvalget.
Han sa at som nestleder i elevrådet burde jeg møte opp sammen med leder.
Vi får visst være med på å bestemme, tjohei!






















Jeg er ikke egentlig sikker på hvordan det blir.
Det skal komme representanter fra fau, lærere og vaskedamer.
Vi skal snakke om det fysiske skolemiljøet og om arbeidsoppgaver, hva nå enn det betyr.
Jeg tror dette vil bli lærerikt!
Det er bare to møter dette skoleåret, så her er det om å gjøre å få med seg mest mulig.

Noen gang vært i sammarbeidsutvalget eller andre skolemøter?

Siv
xxx

4 kommentarer:

  1. Ikke jatt me! Si hva DERE mener ;]

    SvarSlett
  2. Jeg steppa inn som vikar på et SU møte en gang. Var faktisk litt interessant! Til tross for skolen jeg gikk på liksom.. :P

    Enig med Helle her, si hva dere mener! Hvis ikke så er det liten vits i at dere er der ;)

    xx

    SvarSlett
  3. Neup, har aldri vært med på nåkka sånt :p men det bi jo sikkert bra da :-)

    SvarSlett
  4. ah, du e heldig Siv :)
    Va også med i skolemøtan på ungdomskoln, og satt jo i Ungdomsrådet i Andøy. Det e utruli lærerikt og intresangt, det å få være med på og bestemme og utvikle dagens miøjø tel nokka bedre :))

    SvarSlett