30.11.2010

No gnist

Jeg vet, det er skikkelig kjedelig å lese sånne innlegg...
Men det er sant, jeg har ikke noe bra på lager for tida.
Før hadde jeg mange morsomme temaer å blogge om (...), men nå har det fryst til is.

















Skjønn, eller hva?

Gårdagens post var på en måte for å uttrykke denne tomheten (les: no creativity).
Jeg har nemlig ingen hemmeligheter, ergo ingenting å dele med dere.
Sorry.
Det popper ingen temaer opp i samtaler som jeg kan blogge om.
Jeg opplever ikke så mye.
Eller jo, førjulstida er stappfull på denne kanten, men allikevel.
I hope the gnist comes toback. [The Julekalender <3]

Har du mye kreativitet for tida?
Ps; Plis gi meg ideer med noe jeg kan blogge om!

Siv
xxx

11 kommentarer:

  1. du kan skrive om hvordan livet ditt ville vært uten McFly, eller hvordan du tror det ville vert :D

    SvarSlett
  2. Sliter litt selv jeg! Spesielt i ukedagene ;P

    SvarSlett
  3. sånn har jeg det også litt nå for tiden. sånn som skjer :s

    SvarSlett
  4. Den kommer sikkert kjapt tilbake <3
    Vi får ta ei idémyldring i morgen ;)

    SvarSlett
  5. Åsåm, indeed. Liker designet ditt her!

    SvarSlett
  6. Jeg har en tekstdeadline som går ut i morgen, så jeg MÅ ha kretivitet om jeg vil eller ei. Heldigvis er deadline den beste måten å få kreativitet på.

    SvarSlett
  7. Æ HAR NU EN HEMMELIGHEEET! :D
    hihi, sorry! æ måtte bare :p

    hm.. neida.. æ veit ikke ka du kan skrive om.. E ikke så flink på å komme på skjøll i perioda. Du kan jo kanskje legge ut en video tell snart, som du søng og spælle på? :) gjerne en av dem julesangan, hehe - æ e i skikkelig julehumør! :D

    SvarSlett
  8. jeg sliter med å finne ting å skrive om selv for tia så jeg er ikke akkurat den beste til å svare menne. hmm du kan blogge om hva du ønsker deg til Jul. Eller hvor fin snøen er ;)

    SvarSlett
  9. du kan blogge om:
    fineste juleminne
    dine beste opplevelser 2010 og ønsker for 2011
    ... men det e kanskje litt tidlig å blogge om nu?
    Nu vet æ!! Du kan blogge ditt flaueste minne ever. Det vil æ gjerne lese om xD

    SvarSlett
  10. It's just a skrivesperre Siv!
    The gnist will come toback ;) Hehe :P

    x

    SvarSlett