28.11.2010

ADVENT

NÅ snakker vi nesten jul.
Første søndag i advent, folkens.
Stjerna er hengt opp, og lysene satt på bordet. Det er ikke lenge igjen.























Det passer jo godt å skulle på øving til juleskuespillet i dag, eller hva?
Lærte meg noen julesanger på gitar i går.
Kanskje jeg får laget meg et julereportoar i år?
Winter Wonderland og Last Christmas var de jeg prøvde meg på.
Ellers så gikk jeg og søs en tur i går. Snøen har lagt seg. Håper den enda er her til jul.
Vi kom også halvveis i julegavelaginga!

Noen idéer på andre julesanger jeg burde lære meg?

Siv
xxx

8 kommentarer:

  1. hmm Hark The Herald Angels Sing, eller Santa Claus Is Coming To Town, eller Let it Snow! Eller eller Merry Christmas Everyone x) haha litt å velge fra her ;)

    SvarSlett
  2. husk å ta me filmen på øving ;)

    SvarSlett
  3. driving home for christmas og himlen i min famn <3

    SvarSlett
  4. l i want for christmas is you :)

    SvarSlett
  5. Adventa e så koselig! :D

    og tommel opp for at du lage videoblogg der du søng nån av dem to sangan du prøvde dæ på :D eller sonjas sang til julestjernen, eller en stjerne skinner i natt :-D

    SvarSlett
  6. Ååh, elsker advent! Nå er første lys tent, og stakene er fremme i vinduene. Koos:)

    Sv: Gjett om jeg gjorde! Har sjelden ønsket meg et sort hull i bakken like mye som jeg gjorde da:p

    SvarSlett
  7. Advent er ei koselig tid:) Gleder meg veldig til jul:)

    SvarSlett
  8. Let It Snow! :D

    Advent er så koselig.. Nå er vi ETT steg nærmere jul, woho! :D

    x

    SvarSlett