05.11.2010

Lurihans

Jeg er da temmelig sikker på at det er et ord? Eller kanskje jeg har laget mitt eget...
Uansett, I'm feeling pretty lur!
Fikk med meg ei av klassevenninnene på datarommet i dag. Hvorfor? Stemmeeeeeee!




















Igjen i mangel på egne bilder av skolen...

Jada, kanskje litt snålt å stemme på seg selv 15 ganger, men jeg hater å tape!
Haha.
Og klassen har lovd å stemme, de er flinke til å støtte de! Takk buddiser :)
I dag er enda en dag da jeg på enden av dagen er positiv.
Selv om jeg fikk et hardt slag i kjeven av en ball, så er jeg tilbake.
Stemmen funker (de siste dagene har vært FORFERDELIGE uten stemme!), det er helg og jeg leder i konkurransen!
Men stem bare videre (fra forskjellige pc'er) for de jentene som er de i ledelsen sammen med meg er flinke til å samle stemmer de óg.

Hvordan føler du deg følelsesmessig?

Siv
xxx

5 kommentarer:

  1. Nu har æ stæmt på dæ søta :D

    SvarSlett
  2. Hello! I've come back my health problem!
    How are you? I'm good now, so i can search new adventures! Bye!

    Bally, your green friend

    SvarSlett
  3. har stemt på dæ æ åsså :D

    SvarSlett
  4. Jeg føler meg veldig stressa. Veldig, veldig stressa. Så nå må jeg gjøre noe med stresset.

    SvarSlett
  5. Aah, smarte Siv! ;) :D

    Oh, ouch :S En ball i kjeven hørtes ikke spesielt godt ut.. Bra du har fått igjen stemmen i det minste!

    Følelsesmessig? Veldig trøtt. Og sliten.. Og litt hyper!
    En dårlig kombo x)

    SV: Hvordan kan man IKKE like fotball?! Det er jo så GØY! Vel, bare de lagene man virkelig heier på selvfølgelig. Men KJEMPEGØY! :D

    x

    SvarSlett