04.11.2010

McFly.com

Siden dette er det jeg har brukt mesteparten av fritida mi på de siste dagene, skal jeg skrive om det.
Å betale 400 kroner for medlemskapet var verdt det!
Og dere kan faktisk sjekke ut litt av hvert uten å betale.














Dette er da 'hubben' deres som du kan manøvrere deg rundt i i 2,5D.


Som Pioneer/Citizen har vi fått den nye CD'n, kan spille spill, se på 'rommene' deres, se videoer og webchats og tjene poeng ved å gjøre forskjellige ting.
Om man heller bare vil være turist, så kan man lese nyheter, høre utvalgte sanger, se på utvalgte bilder, lese om bandet og kanskje annet som kommer i framtida.
Foreløbig har jeg 606 poeng, har prøvd meg på litt av hvert, har added venner og lasta ned sanger.
Jeg har nok enda litt å lære før jeg er proff på sida, men med noe nytt hver dag gjør det ingenting!

Er du med på ei fanside?
Har du sjekket ut McFly's side nå? ;)

Siv

xxx

ps. Konkurransen er enda stemmedyktig, og jeg håper flere orker å stemme på Siv :)

5 kommentarer:

  1. Er ikke noe spesielt til McFly-fan dessverre :S

    sv: Ja, jeg tror det er mange som oss der ute :P

    SvarSlett
  2. E heller ikke sånn superfan av dem, så nei; æ e ikke med på fansida dæmmes. E forsåvidt ikke med på nån fanside (bortsett fra de på facebook)

    // takk :-) Bei ikke fornøyd skjøll.. så det blir sikkert ikke lenge, før æ finn ut at æ ska bytte xD

    SvarSlett
  3. Super City er jo så TØFT!
    Er helt hekta.. Og er ganske så overbevist om at det ikke er bra for helsa mi.
    Kommer til å få abstinenser når jeg ikke får tilgang til den innen 48 timer, haha!

    x

    SvarSlett
  4. ja, det er virkelig verdt å betale for! :D men hvordan kan vi spille spill egentlig? hvor finner jeg det? :O

    SvarSlett
  5. Hege: For å spille på mcfly.com kan du enten gå direkte ved link: (putt inn www.mcfly.com foran)
    /harry/golf
    /Dougie/skate
    /danny/boxing
    eller gå inn på rommene og trykk deg rundt :)

    SvarSlett