16.11.2010

Brev til Julenissen

Jeg har bestemt meg for å prøve lykken.
Jeg skal sende brev til julenissen.
Men jeg er usikker på hvilken adresse han holder til...






















1881 ga meg ikke akkurat noe svar på hvor jeg kunne sende brevet mitt med årets julegaveønsker.
De ga meg nemlig 9 forskjellige adresser.
Har julenissen 9 forskjellige verksted i Norge?
Se på dette:































Bor julenissen på Tynset, i Hammerfest eller på Hamarøy?
Dette ble litt forvirrende.
Jeg som var sikker på at det var nordpolen!
Ikke tror at jeg blir å sende brevet mitt til Tynset; firmaer er ikke alltid til å stole på...
De er pengemaskiner!

Hvor tror du nissen bort?
Hvilken adresse ville du valgt å sende brev til?

Siv
xxx

15 kommentarer:

  1. Julenissn e på svalbard ;) han e i gruve 2, trur æ :)

    - Helle

    SvarSlett
  2. Hmm, jeg ville sendt til den adressen som var nærmest der du bor, hvis jeg var deg:) Julenissen vet jo alt uansett, så han får nok plukket opp brevet;)

    SvarSlett
  3. Haha, æ har vært på kontoret hannes i Drøbakk ! :)

    SvarSlett
  4. HAHHAHA :p
    Nordpolen vel! Alle sa at han bor i nordpolen, sååå xD

    SvarSlett
  5. Jeg har hørt at julenissen bor på Nordpolen, men at han har mange verksted og kontorer rundt omkring i verden. Du ser jo selv hvor mange kontorer det er i Norge. Derfor tror jeg du fritt kan sende hvor du vil, og deretter videresender de slik at posten havner på rett sted. Har jeg hørt da. ;)

    SvarSlett
  6. Vanskelig.. Men jeg har nå hørt at julenissen bor på Nordpolen :)

    SV: Takk takk <3
    Ser du ikke på Greys Anatomy heller? :O

    SvarSlett
  7. Nordpolen :D Er jo der han booor! :)

    SvarSlett
  8. Men; skal jeg bare skrive "Julenissen, The North Pole" på konvolutten? :p
    xxx

    SvarSlett
  9. sv; jeg har ikke slettet nettbyen min.. ennå :p men jeg kommer tilbake når pc'en min funker igjen :p men du finner meg også på tumblr, og facebook :)
    tumblr; livelaughloveandrock.tumblr.com

    men det betyr at jeg er ikke glad i deg lenger, fordi jeg er ikke det, JEG ER KJEMPEKJEMPEMEGAMEGAGLAD I DEG <3 hihi

    SvarSlett
  10. SV: Hehe :) Wallstickers er klistremerker du fester på veggen. Som dette f.eks http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.rockettstgeorge.co.uk/ekmps/shops/rockettstgeor2/images/-life-is-beautiful-wall-sticker-828-p.jpg&imgrefurl=http://www.rockettstgeorge.co.uk/life-is-beautiful-wall-sticker-828-p.asp&usg=__mdt7eDkcJFveyz7fwkNZQz2diYc=&h=600&w=400&sz=201&hl=no&start=0&zoom=1&tbnid=j9chqAD9nKszKM:&tbnh=186&tbnw=134&prev=/images%3Fq%3Dwallstickers%26um%3D1%26hl%3Dno%26sa%3DN%26rlz%3D1C1SKPC_enNO362NO365%26biw%3D1366%26bih%3D653%26tbs%3Disch:10,100&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=360&ei=6NDiTLv7MIuUOsixteEE&oei=6NDiTLv7MIuUOsixteEE&esq=1&page=1&ndsp=22&ved=1t:429,r:18,s:0&tx=65&ty=75&biw=1366&bih=653

    SvarSlett
  11. Marte Tøllefsen16/11/10 8:13 p.m.

    Julenissen bor faktisk i Finland i Rovanemi! Har vært på besøk hos han et par ganger! Men han snakke ikke norsk, så om du sende t han må du skrive på engelsk eller finsk :)

    SvarSlett
  12. SV: Da må du få kjøpt deg dvdsamlingen, for du går virkelig glipp av noe søta :D

    SvarSlett
  13. Aaane ikke korr han bor, eheh :p

    Men trur mamma e en av medarbeideran hannes ;o e nemlig ho som bruke å snike sæ inn på romme om natta førr å legge nissepakke der. høhø :)

    SvarSlett
    Svar
    1. han bor i Hammerfest, det kan sendes post til han til Postboks 1000,, 9600 Hammerfest:-) God Jul.

      Slett
  14. Alle vet at nissen bor på nordpolen.
    Hvis ikke 1881 funker, så må du prøve google! ;)

    SV: Hehe, likte den elektrode-idéen din Siv ;)
    Da sparer jeg penger, for da slipper jeg jo å betale strøm! GENIALT! :D

    xx

    SvarSlett