31.10.2010

Å være uten stemme

Da jeg våknet i går morges, skulle man trodd det var en hest som snakka.
Jeg vet ikke helt hva som skjedde, men nå ville iallfall ikke stemmen lystre mine ordre.
What to do?
















Haha, kjipt dere ikke får oppleve den gangen noen skrudde på muteknappen!



Jeg prøvde å varme stemmen opp.
Jeg snakka i vei.
Jeg sang MYE. Men det hørtes virkelig ikke bra ut.
Det som var merkeligst, var at det ikke gjorde vondt. Stemmen ville bare ikke lystre.
Nå kan jeg si at jeg skjønner alle dem som er med på sangkonkurranser, og tror de er flinke sangere, men som ikke egentlig burde synge offentlig.
Man har liksom lyst til å synge, synge, synge, men det kommer ikke ut som man vil.
Jeg sang og snakket såpass mye i går, at jeg har mista stemmen helt i dag, og kan bare hviske!

Har du noen gang mista stemmen?

Siv

xxx

8 kommentarer:

  1. uff, får håpe den kommer tilbake i løpet av dagen da! Jeg har aldri mista stemmen sånn helt. Men har hatt perioder hvor jeg har vært veldig hes ja :P Er litt gøy i begynnelsen syns jeg da, men man blir fort lei x)

    SvarSlett
  2. Sånn går det Siv, når man snakker så mye...neida! :) Håper du blir bedre ut over dagen!

    SvarSlett
  3. uff uff, håper den kommer snart! god bedring! <3
    - nei, aldri :o

    SvarSlett
  4. Etter hjemmefotballkamper mister jeg delvis stemmen. Det samme med dager etter konserter sammen med koret, eller dager der jeg har sunget litt i overkant mye... Håper den melder sin ankomst igjen de nærmeste timene.. (=

    SvarSlett
  5. håpe du blir bedre fort :))

    Nei, kan faktisk ikke huske at æ har møsta stemmen før ;o hehe

    SvarSlett
  6. Å, det er grusomt å være uten stemme! Kan tenke meg det blir enda verre når du liker å synge.

    Har mistet stemmen selv en gang, men det var pga vondt i halsen. Kom ikke en lyd ut! :P

    SvarSlett
  7. er du klar for supercity i dag eller? :D ikke lenge til nå :D

    SvarSlett
  8. Årh, det er jo superkjipt =/
    Og ikke minst ekkelt!

    Føles som om du kan sitte å rope i flere timer også er det ingen som hører deg, haha. Føler seg jo nesten litt hjelpesløs :P

    x

    SvarSlett