25.10.2010

Tusen takk!

Det har kommet til denne dagen, da jeg fant ut jeg ville takke.
Jeg er nok ikke den som takker minst om dagene, men jeg har aldri takket dere!
Så nå skal jeg prøve å oppsummere, så kan dere høre på denne i mens:


























Jeg vil takke Linn, som har lest og kommentert helt fra starten av, da jeg begynnte for over et år siden.
Jeg vil også takke Caroline, Jean Rose, Nina, som alltid kommenterer innleggene mine, jeg gleder meg til å sjekke kommentarene deres hver dag!
Til alle dere som legger et spor fra dere i blant, det varmer alltid; takk.
Jeg vil til og med takke til dere ytterst få (tror det er en eller to) som faktisk tør å slenge med leppa (anonymt så klart, hva ellers?). Det viser at jeg faktisk ER god til noe! I love that feeling!!
Og til slutt vil jeg takke ALLE dere som stikker innom for å sjekke hva jeg skriver.
At lesetallet går opp er nesten like bra som alle de fine kommentarene!
Jeg vet jeg kunne takke uendelig mange andre, men ingen nevnt, ingen glemt, eller hva?

Hvem vil DU takke?
Kom med takketalen!

Siv
xxx

8 kommentarer:

  1. Aaw, for et koselig innlegg:) Jeg vil takke DEG, på grunn av alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg mens jeg har vært på ferie. Selv har jeg ikke lest en eneste blogg de siste ukene, men nå jobber jeg med å ta igjen over 800 uleste bloglovin-innlegg;)

    SvarSlett
  2. Naaaw, så koselig :D takk for at du nevnte meg, jeg vil alltid lese bloggen din, fordi du er godjenta mi du, hihi <3 KJEMPEBRA BLOGG, og fast leser kommer jeg til å være lenge :D :D

    jeg vil takke de gfor at du har en utrolig bra blogg, som er annerledes enn andre bloggere, på fin måte, folk som leser bloggen min og legger igjen en kommentar :)

    SvarSlett
  3. vil takke alle dem som les å kommentere bloggen min - blant anna dæ da, som kommentere fast! ;D

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Å, slike innlegg er fine. :) Jeg har egentlig samme takketale som deg, og jeg skrev nettopp litt takk - jeg er så takknemlig for alle de fine bloggleserne mine!

    SvarSlett
  6. Søta! Sånne innlegg er alltid så fine å lese :)

    Sv: hehe, alt var fullt ja! Må ha skjedd noe her oppe, tror jeg. Kom meg ikke hjem før fem i går, noe som passa dårlig ettersom jeg hadde planlagt å være her søndag kveld :P
    Og jeg føler meg mye bedre nå, takk! :)

    SvarSlett
  7. awh ble jeg takket først å greier og greier! Jeg vil takke deg jeg Siv for at du alltid legger igjen hyggelige kommentarer på bloggen min! :D

    SvarSlett
  8. Aw ^^,

    Må jo takke deg for at du orker å lese det rare som blir skrevet på bloggen min, du må være ei VELDIG tålmodig jente ;)

    xx

    SvarSlett