27.10.2010

Basseng

Det er år og dag siden jeg var i det lokale varmtvannsbassenget sist.
Jeg fant ut at jeg skulle støtte opp, og avtalte med K at vi skulle bade i dag.
Har ikke vært mye med henne heller i det siste!!



















Ser ikke dette innbydede ut? Vent, det er noe som ikke stemmer...





















Der, ja! Dette likner litt mer.


Det var så koselig! Vi svømte bare att og fram mens vi snakket om alt mulig rart.
Men til bassenget: det er i en ond sirkel.
Det startet ut med å koste 20,- for barn og 40,- for voksne for en time.
De fikk ikke nok besøk, så de måtte heve prisene 10 kroner.
Det kom ikke flere folk, så de hevet prisen enda 10 kroner for voksne.
Men så har de havnet i en ond sirkel, for blir det for dyrt, så kommer det ikke folk.
Jeg har ikke lyst til at varmtvannsbassenget skal stenges; det hadde vært kjipt!
Om man ikke er der for å hardtrene, tror jeg nok det er bedre med et varmt og godt basseng!

Vanlig basseng vs. varmtvannsbasseng?

Siv
xxx

6 kommentarer:

  1. Åhh, høres deilig ut! :)
    Varmtvannsbasseng er helt klart deiligst...

    SvarSlett
  2. Jeg synes begge deler, men varmtvannbasseng er nok best og deiligst:)

    SvarSlett
  3. Varmtvannsbasseng e nok best, ja! Men æ e nok nesten aldri på svømming æ heller lengre - verken her eller innover på øya.

    SvarSlett
  4. Ååh, basseng er så KULT!
    Skulle ønske jeg hadde mulighet og penger til å dra til et stille og rolig basseng en gang i blant..

    Varmtvannsbasseng FTW! ;)

    x

    SvarSlett